AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.884
Ik moet echt weer gaan sporten. Heb al 4 weken niet getraind en ben al meer dan 3kg aangekomen.. icm met verlies van spiermassa is dat aardig wat kg vet. Ik heb inmiddels al een buikje.
-2.5/3kg hier en zie eruit of ik 5kg ben geworden. Vooral op mijn pens.

• #122.885
Cant wait to tren

• #122.886
  • #122.889
ik volg een vak dat gaat over huidaandoeningen en ik ga komende weken hele tijd geconfronteerd worden met o.a. voeten die een of andere dermatologisch verschijnsel hebben :treuren: :treuren: :treuren: zojuist mijn eerste confrontatie gehad :(:barf:

• #122.890
ik volg een vak dat gaat over huidaandoeningen en ik ga komende weken hele tijd geconfronteerd worden met o.a. voeten die een of andere dermatologisch verschijnsel hebben :treuren: :treuren: :treuren: zojuist mijn eerste confrontatie gehad :(:barf:
als psoriasis lijer kan ik dit best begrijpen , huid klachten zien er vaak ook ranzig uit

• #122.892
Ulcus cruris is ook een vieze.

• #122.893
Twee keuzes: Voet bij stuk houden of je uit de voeten maken.

• #122.894
als psoriasis lijer kan ik dit best begrijpen , huid klachten zien er vaak ook ranzig uit
ja de eerste ziekte was psoriasis :o psoriasis pustulosa om precies te zijn :(
Ulcus cruris is ook een vieze.
ophouden :janken:
Twee keuzes: Voet bij stuk houden of je uit de voeten maken.
dat heeft veel voeten in de aarde, moet het vak halen wil ik m’n studie afronden :(

• #122.895
Dat heeft nogal wat voeten in de aarde gezet ofnie? :p

• #122.898
  • #122.899
Wou om 7.00 beginnen met thuiswerken maar Tmobile heeft storing :(

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #122.900
Hotspot op je foon?

Terug
Naar boven