Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@RFFNCK oei dat is kut voor je
Vervelende moeders ook altijd.“Had jij me zwarte potje gezien waarop t5 staat?”
- ja die gooide ik weg je gebruikte het niet
Dan komt de DBB knokploeg in actie!Als de gyms straks langer dicht blijven door deze 'demonstraties' zoals op de dam is geweld van politie niet het geweld waar deze mensen zich druk over moeten maken.

Vraag ik mij al een jaar af. Er wordt verdacht weinig over pindakaas gepraat sinds zij weg is. Treurig.
En jij maar hopen dat ie ja zou zeggen want je bent zo breed 🤣Gisteren in de supermarkt wilde iemand bij het schap waar ik stond. Ik vroeg, sta ik in de weg?
''Nee hoor, ik kan er prima bij, van een beetje corona is nog nooit iemand dood gegaan''
![]()
Is wel super vaag dat ze ineens weg isVraag ik mij al een jaar af. Er wordt verdacht weinig over pindakaas gepraat sinds zij weg is. Treurig.
Ik zat zelfs midden in een privé conversatie met haar toen ze ineens verdween (serieus).
Ja ze zat niet lekker in dr vel. En ging miss nog met fam op wintersport. En toen was ze wegIk zat zelfs midden in een privé conversatie met haar toen ze ineens verdween (serieus).
Geen enkele aanleiding of aankondiging voordat ze verdween. Laatste bericht 13 oktober 2019.

Nee Bert leeft in een appartement hoorde ik van een vriend
Is she oké?
Hopelijk kan ze snel iets anders vinden.