- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Balen! hoop dat ze snel weer kan vinden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen! hoop dat ze snel weer kan vinden?
In haar eigen sector zal lastig zijn. Gelukkig nog jong en wil ze snel wel weer aan het werk. Ze kan rustig 4 maand betaald thuis zitten en nadenken.
Wat is haar sector?In haar eigen sector zal lastig zijn. Gelukkig nog jong en wil ze snel wel weer aan het werk. Ze kan rustig 4 maand betaald thuis zitten en nadenken.
Helaas niet zo'n goede thuis zitter dus hoop snel op een oplossing voor ons beide.
welkom bij de slapeloze!Na 3u en 10min slaap is het blijkbaar alweer tijd voor een nieuwe dag.

evenementen in het noord/oosten van Nederland. met standplaats Zwolle.
evenementen in het noord/oosten van Nederland. met standplaats Zwolle.
het is even vervelend ik maak mij er iets minder druk om want ik zou alle lasten zelfs alleen nog wel kunnen betalen.
Ik raad je aan een nieuwe vriendin te nemen. Eentje met “Pam” in haar naam.Na 3u en 10min slaap is het blijkbaar alweer tijd voor een nieuwe dag.
Wat is er naar de klote dan?Auto naar de garage, zit nu al op 1500 euro and counting![]()
Periodiek onderhoud, EGR klep defect en een probleem met een verstuiver.
Wat bedoel je hiermee?Ik raad je aan een nieuwe vriendin te nemen. Eentje met “Pam” in haar naam.
Pammetjes man haha

Pamela Anderson, moet je wel mee opletten, heeft hepatitis. Toch maar beter bij je vrouw blijven.

je plast water ipv urineheb vandaag al bijna 5 liter achter de kiezen. Moet de flexibele buis van de stofzuiger van m’n dop naar het toilet zetten onderhand![]()