mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
Koffie! In geval van nood vreet je een krop sla

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koffie! In geval van nood vreet je een krop sla

heb vandaag al bijna 5 liter achter de kiezen. Moet de flexibele buis van de stofzuiger van m’n dop naar het toilet zetten onderhand![]()

ik pak dalijk een bakkie Turkse koffie.
Ik mag vandaag nog 500 gram kwark En een handjevol noten eten dus alles komt goed![]()

ik pak dalijk een bakkie Turkse koffie.
Ik mag vandaag nog 500 gram kwark En een handjevol noten eten dus alles komt goed![]()
koffie en turks zweet
Ga je om 20.00 uur al pitten dan
Komkommertje oid snacken..?
In december echte Egyptische koffie mogen proeven. En dan bedoel ik geen toeristen bende, maar lokaal bij de Egyptenaren thuis. Onwijs goeie smaak!
In december echte Egyptische koffie mogen proeven. En dan bedoel ik geen toeristen bende, maar lokaal bij de Egyptenaren thuis. Onwijs goeie smaak!
Heb dat ook eens geprobeerd. Zalig.. duurde alleen 45 minuten eer het klaar wasIn december echte Egyptische koffie mogen proeven. En dan bedoel ik geen toeristen bende, maar lokaal bij de Egyptenaren thuis. Onwijs goeie smaak!

Een goeie reden om het vaker te drinken. Dan moet je wel leren relaxen.Heb dat ook eens geprobeerd. Zalig.. duurde alleen 45 minuten eer het klaar was![]()
je mag mijn "rugzak" wel hebben, blij dat ik er vanaf benTijdens de training ben ik erachter gekomen dat mijn rugzak door begint te scheuren. Ik gebruik te rugzak om mijn home workout oefeningen te verzwaren... Op naar de volgende rugzak!

je mag mijn "rugzak" wel hebben, blij dat ik er vanaf ben![]()
kijk onderaan mn handtekening