- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker in het zonnetje vandaag opwarmen 🌞 pas op dat je NIET smelt 29Ik heb het koud vandaag...brrrr vanmorgen in de stromende regen buiten gezwommen onder het motto je wordt toch wel nat. Maar ondanks een warme douche en een warme trui is het niet meer goed gekomen met Mn lichaamstemperatuur. Lig nu serieus in bed met sokken aan.
Telefoon kwartslag draaien.Ik kan je handtekening niet zien. Zit op m’n mobiel...
thnxs
Dusss, je bent betrapt met pikken?vandaag voor f*cking €150,- weekboodachappen gedaan bij die grote supermarkt met die hamster. Bij het afrekenen bij de zelfscankassa werd ik er uit gepikt voor een steekproef. Prima, relaxed als ik ben wordt mn hele kar overhoop gehaald.. de steekproef gaat verder en al mijn producten moeten opnieuw worden gescand... ik ben nog steeds relaxed.
Nu blijk ik een aantal producten teveel en wat producten te weinig te hebben gescand. Per saldo €2,- te weinig gescand...
Officiële waarschuwing gekregen en als het nog een keer gebeurd krijg ik een verbod op zelfscannen waarbij een foto wordt gedeeld op een of andere groepsapp. Ik ben inmiddels niet meer zo relaxed.
Ze kunnen die hamster in hun reet douwen.

Je weet toch bodybuilders kunnen niet rekenen

Tja, zo kan je het ook zien
al ben ik het niet met je eens dat het onder jatten valt... ik heb het niet bewust gedaan, heb zelfs producten te veel aangeslagen...Vind die ganse zelfscan zowiezo debiel, puur om personeelskosten uit te sparen en daarna janken als het misloopt en de verantwoordelijkheid bij de klanten leggen.Tja, zo kan je het ook zienal ben ik het niet met je eens dat het onder jatten valt... ik heb het niet bewust gedaan, heb zelfs producten te veel aangeslagen...
Nou dat ja.... en dan ook nog bij de volgende keer een foto van mij delen via een of andere groepsapp... als ik ooit nog ga zelfscannen loop ik met zweethandjes door die winkel joh.Vind die ganse zelfscan zowiezo debiel, puur om personeelskosten uit te sparen en daarna janken als het misloopt en de verantwoordelijkheid bij de klanten leggen.
Whahahaha ik ga stuk op je opmerking!Als zelfscannen te hoog voor je gegrepen is kan je het maar beter aan de professionals overlaten.![]()
Tijd voor een verwenweekendje voor haar steksIk had al het idee dat het niet zo goed ging met mijn vrouw de laatste tijd, het corona gezeik, thuis moeten werken terwijl het begin maart een stuk drukker is geworden op haar werk, een dochtertje die het moeilijk snapt waarom ze na een week kleuterschool ineens wat thuisles kreeg en nu op een vreemde wijze weer naar school moet, een aandachtsgeile moeder die niet snapt waarom we geen tijd voor haar hebben, en nog wat dingen. Het aard van het beestje is om dat te ontkennen richting de buitenwereld, maar net toen ik de kids welterusten wenste via facetime gaf ze toe er nu toch wel doorheen te zitten.

Heeft ze wel rust van jou

FixedHeeft ze wel eindelijk de noodzakelijke rust van jou![]()
Zijn armpje is gebroken, overwerktMoeilijke dag voor mij, kan wel wat steun gebruiken.
![]()
doet me idd denken aan heavy lateral raisesMoeilijke dag voor mij, kan wel wat steun gebruiken.
![]()