MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.564
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #123.565
1000+ pagina's lezen manmanman...
Vond een boek lezen omdat ik er een boekverslag over moest maken al afzien.
Maar ieder ze ding 👌

• #123.566
Ik kijk liever de film

• #123.567
  • #123.569
Zal nog eens proberen een grapje te maken... :(
Sorry... :(
Heb me een hernia gesleept aan dat ding :o en nee... toen was trainen uberhaupt niet in zicht... :D

Overigens lag het als kussen ook niet lekker... en dat werkte ook niet hoor.. :roflol:

• Sad
Waarderingen: LM
  • #123.576
Vind die ganse zelfscan zowiezo debiel, puur om personeelskosten uit te sparen en daarna janken als het misloopt en de verantwoordelijkheid bij de klanten leggen.

Ik weiger pertinent om de zelfscan te gebruiken. Als ik korting op m'n boodschappen krijg wil ik het wel doen. Maar nu bespaart de supermarkt kosten, en ik betaal nog hetzelfde. Dus waar gaat het voordeel heen?

• #123.577
Ik weiger pertinent om de zelfscan te gebruiken. Als ik korting op m'n boodschappen krijg wil ik het wel doen. Maar nu bespaart de supermarkt kosten, en ik betaal nog hetzelfde. Dus waar gaat het voordeel heen?
Eigen comfort? Dat is in ieder geval wat ik als voordeel ervaar. Niet in de rij staan, meteen na het scannen mijn tas inpakken..

• #123.578
Als je een volle kar boodschappen haalt is zelfscan stukken fijner.

• #123.579
Beetje dubbelop, maar moet je natuurlijk zelf weten.

Zelfscan is ook een stukje service naar de klant, niet alleen geld besparen.
Je hebt de keuze om zelf je boodschappen af te rekenen als je liever even geen interactie hebt met een medewerker, of de gewone kassa te gebruiken als je dat wel wilt.
Je hoeft vaak ook veel minder lang in de rij te staan bij de zelfscan.
Medewerkers kunnen nu een groter percentage van hun tijd besteden in de winkel en aan de klanten omdat ze minder aan de kassa hoeven te staan.

kostenbesparing zie je uiteindelijk wel terug als consument omdat de concurrentie zo hoog is bij supermarkten, de marges zijn echt minimaal.
Alleen je praat hier over centen op een bonbedrag, niet euro's.

Terug
Naar boven