- Waardering
- 34.692
Dan wordt het dus rijden en niet gereden worden. Er zijn neem ik aan meerdere gaten die niet hoeven te herstellen.
Teach me pro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wordt het dus rijden en niet gereden worden. Er zijn neem ik aan meerdere gaten die niet hoeven te herstellen.

Heftig om te beseffen dat zij het laatste berichtje heeft gestuurd..Las net dit bericht op Nu.nl
![]()
Nederlandse judoka Ilona Lucassen (23) overleden
Judoka Ilona Lucassen is op 23-jarige leeftijd overleden, zo heeft de Judo Bond Nederland zondag bekendgemaakt. Haar judoschool meldt dat het om zelfdoding gaat.www.nu.nl
Heb van 18 mei tot 25 mei met haar gepraat op Tinder... Kende haar dus niet in real life, maar ben me wel kapot geschrokken. Heb niet de illusie dat ik iets voor haar had kunnen doen ofzo, maar heb wel spijt dat ik op den duur niet meer reageerde. Niet omdat ik geen interesse meer had ofzo, maar gewoon omdat ik zelf druk was en m´n hoofd er niet echt naar had staan.
Zij begon destijds het gesprek, en het laatste bericht was ook van haar kant. Je gaat dan toch denken, wat als ik het gesprek gaande had gehouden en we elkaar beter hadden leren kennen. Misschien had ze in mij iets gevonden wat haar op de been zou houden of aan het denken zou hebben gezet.
Rust zacht meid![]()
Ja zeg dat. Zeker aangezien zij het gesprek destijds begon, wat al een beetje uitzonderlijk is op Tinder. Wou dat ik het anders had aangepakt eind mei, te laat nuHeftig om te beseffen dat zij het laatste berichtje heeft gestuurd..

Overbelasting van de trapezius zorgt bij mij 100% zeker voor migraine.Dacht dat ik deze ochtend superfit was door een keer te terug te trainen.
Bleek gewoon pre-migraine manie, sinds 3 uur deze middag barstende hoofdpijn, alles uitgekotst en niet uit mijn bed geweest. Ik ben er nu wel grotendeels door.
Ben eens benieuwd of trainen dit kan opwekken. Onweerachtig weer al zeker.
Dit zijn wel echt super toxische gedachtes man. Iemand die zichzelf van kant maakt is echt ver heen, daar gaat wel/niet reageren op Tinder het verschil niet maken. Dat moet je niet jezelf kwalijk gaan nemen, want je had hier niets aan kunnen doen en je wist van niets.Ja zeg dat. Zeker aangezien zij het gesprek destijds begon, wat al een beetje uitzonderlijk is op Tinder. Wou dat ik het anders had aangepakt eind mei, te laat nu![]()
Dit zijn wel echt super toxische gedachtes man. Iemand die zichzelf van kant maakt is echt ver heen, daar gaat wel/niet reageren op Tinder het verschil niet maken. Dat moet je niet jezelf kwalijk gaan nemen, want je had hier niets aan kunnen doen en je wist van niets.
Vraag me af of je op je 13e begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn als zo'n bank daadwerkelijk in brand vliegt.Dit voelt toch raar, 2 mensen zijn dood, volledig door hun schuld, maar ze krijgen(nagenoeg) geen straf.
Vinden jullie dit een terechte straf?
![]()
Werkstraffen geëist voor minderjarige verdachten flatbrand Arnhem
Bij de brand in de Nieuwjaarsnacht kwamen een man van 39 en zijn 4-jarige zoontje om het leven.nos.nl
Dit voelt toch raar, 2 mensen zijn dood, volledig door hun schuld, maar ze krijgen(nagenoeg) geen straf.
Vinden jullie dit een terechte straf?
![]()
Werkstraffen geëist voor minderjarige verdachten flatbrand Arnhem
Bij de brand in de Nieuwjaarsnacht kwamen een man van 39 en zijn 4-jarige zoontje om het leven.nos.nl
ik zou geen rechter willen zijn in zo’n zaak.Een 13 jarige moet toch wel kunnen begrijpen dat vuurwerk binnen enorm gevaarlijk is?Vraag me af of je op je 13e begrijpt wat de gevolgen kunnen zijn als zo'n bank daadwerkelijk in brand vliegt.
Ik ook niet.Hele moeilijke situatieik zou geen rechter willen zijn in zo’n zaak.
Enorm gevaarlijk zeker, maar de stappen (bank in brand> enorme rookvorming> lift valt uit> toevallig mensen in de lift> rook toevallig door de liftkoker) zijn denk ik niet duidelijk voor een 13-jarige.Een 13 jarige moet toch wel kunnen begrijpen dat vuurwerk binnen enorm gevaarlijk is?
Als het kind te jong is om verantwoordelijk gesteld te worden, zouden de ouders dat dan niet moeten zijn?
Ik ook niet.
sowieso een zaak met alleen maar verliezers.
Enorm gevaarlijk zeker, maar de stappen (bank in brand> enorme rookvorming> lift valt uit> toevallig mensen in de lift> rook toevallig door de liftkoker) zijn denk ik niet duidelijk voor een 13-jarige.
Is ook zeker genoeg en uiteindelijk heeft een kwajongensstreek verschrikkelijke gevolgen gehad. Toch lijkt het me niet dat ze überhaupt een brand voor ogen hadden. Dan is het niet mogelijk om ze te straffen voor opzettelijke brandstichting. Verschil tussen art. 157 en 158 wvsr is enorm. Dat -met de jeugdigheid- maakt dat zo'n straf zo laag uitkomt. Denk ook dat een zwaardere straf in dit geval in niemands voordeel is.Nee denk ik niet.
Maar dat het enorm gevaarlijk is had toch genoeg moeten zijn?
Is ook zeker genoeg en uiteindelijk heeft een kwajongensstreek verschrikkelijke gevolgen gehad. Toch lijkt het me niet dat ze überhaupt een brand voor ogen hadden. Dan is het niet mogelijk om ze te straffen voor opzettelijke brandstichting. Verschil tussen art. 157 en 158 wvsr is enorm. Dat -met de jeugdigheid- maakt dat zo'n straf zo laag uitkomt. Denk ook dat een zwaardere straf in dit geval in niemands voordeel is.
Kom dan 😏Ik heb godverdorie zin in een festival met een zonnetje en wat versnaperingen.![]()
Klopt, ik heb op die leeftijd ook eens een fikkie getookt bij kelderboxen van een flat. We dachten dat het uit was toen we weg gingen, blijkbaar niet want de brandweer stond er een uur later en een kelderdeur was aan het smeulen.Enorm gevaarlijk zeker, maar de stappen (bank in brand> enorme rookvorming> lift valt uit> toevallig mensen in de lift> rook toevallig door de liftkoker) zijn denk ik niet duidelijk voor een 13-jarige.
Valt het dan niet onder dood door schuld?
Ik begrijp wel dat een celstraf hier niet passend is en dat niemand daar beter van zou worden.
Maar als je dan toch een staakstraf geeft, waarom dan niet iets noemenswaardig.
18 maanden lang elke zaterdag 8 uur lang helpen in een verzorgingshuis, voor een totaal van 70 weken dus 560 uur.
Dan geef je de jongens een straf die ze niet snel vergeten, je helpt de maatschappij en de nabestaanden hebben nog het idee dat er toch nog iets gedaan is.