AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.582
Ik weiger pertinent om de zelfscan te gebruiken. Als ik korting op m'n boodschappen krijg wil ik het wel doen. Maar nu bespaart de supermarkt kosten, en ik betaal nog hetzelfde. Dus waar gaat het voordeel heen?

Doe het zelf ook niet, schijthekel ook aan klantenkaarten en dergelijke. Maar zou het geen tijdswinst opleveren?

• #123.583
Deurhendel van het vriesvakcompartiment van de koelkast afgebroken... :o
Dat is kut, heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zoekwerk op internet leverde toen op dat ik voor een paar euro een nieuwe kon bestellen. Ik meen bij Europart, kan je hem ophalen bij een vestiging in de buurt...

• Like
Waarderingen: Onit
  • #123.587
  • #123.588
Dat is kut, heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zoekwerk op internet leverde toen op dat ik voor een paar euro een nieuwe kon bestellen. Ik meen bij Europart, kan je hem ophalen bij een vestiging in de buurt...

Wat een geld, € 102,- voor een deurtje...

• #123.589
Vannacht onze boot gestolen en de boot naast ons is ook weg. Afgelopen week in de omgeving blijkbaar ook meerdere boten gestolen en buitenboordmotoren... f**gots moeten eens van andermans spullen afblijven. Postnatale abortus is in sommige gevallen zo slecht nog niet.

• #123.593
je wilt niet weten waar ik zin in heb

• #123.599
Terug
Naar boven