- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
dan maar snel leeg etenDeurhendel van het vriesvakcompartiment van de koelkast afgebroken...![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan maar snel leeg etenDeurhendel van het vriesvakcompartiment van de koelkast afgebroken...![]()

Ik weiger pertinent om de zelfscan te gebruiken. Als ik korting op m'n boodschappen krijg wil ik het wel doen. Maar nu bespaart de supermarkt kosten, en ik betaal nog hetzelfde. Dus waar gaat het voordeel heen?
Dat is kut, heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zoekwerk op internet leverde toen op dat ik voor een paar euro een nieuwe kon bestellen. Ik meen bij Europart, kan je hem ophalen bij een vestiging in de buurt...Deurhendel van het vriesvakcompartiment van de koelkast afgebroken...![]()
Als die nog open gaat...

Verkeerd begrepen, p**mel bevrorenAls het een gleufje heeft kan je er iets in steken..
Dat is kut, heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zoekwerk op internet leverde toen op dat ik voor een paar euro een nieuwe kon bestellen. Ik meen bij Europart, kan je hem ophalen bij een vestiging in de buurt...
Dat is kut, heb ik een tijd geleden ook gehad. Wat zoekwerk op internet leverde toen op dat ik voor een paar euro een nieuwe kon bestellen. Ik meen bij Europart, kan je hem ophalen bij een vestiging in de buurt...
Echt! Wow, ik heb er minder voor betaald, maar het deurtje was nog ok, alleen een nieuw hendeltje besteld
Echt! Wow, ik heb er minder voor betaald, maar het deurtje was nog ok, alleen een nieuw hendeltje besteld
Edit: deze heb ik toen besteld: https://www.europart.nl/zoeken?keyword=hendel+vriesvak
Nou laat ons niet langer in spanning....
Kameelrijden. Of kameel gereden worden?
Met mama kameel,?
met flinke kamelenbulten zeker
Dan wordt het dus rijden en niet gereden worden. Er zijn neem ik aan meerdere gaten die niet hoeven te herstellen.met flinke kamelenbulten zeker![]()
Maar mama kameel ligt nog even uit de running
Zoals pussypockets, toch @BB_ ?Dan wordt het dus rijden en niet gereden worden. Er zijn neem ik aan meerdere gaten die niet hoeven te herstellen.