MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.625
Is de persoon die een bankstel rond oud en nieuw in een portiek neerzet trouwens ook niet schuldig aan de gevolgen van de brand?

• #123.627
  • #123.628
Valt het dan niet onder dood door schuld?

Ik begrijp wel dat een celstraf hier niet passend is en dat niemand daar beter van zou worden.
Maar als je dan toch een staakstraf geeft, waarom dan niet iets noemenswaardig.

18 maanden lang elke zaterdag 8 uur lang helpen in een verzorgingshuis, voor een totaal van 70 weken dus 560 uur.

Dan geef je de jongens een straf die ze niet snel vergeten, je helpt de maatschappij en de nabestaanden hebben nog het idee dat er toch nog iets gedaan is.
Tja het Nederlandse recht zou ook daar een maximum van 200 uur kennen. Het is allemaal een lastig verhaal. Ik denk dat die jongens met een dood op hun geweten al ruim genoeg gestraft zijn eigenlijk.

• #123.629
Is de persoon die een bankstel rond oud en nieuw in een portiek neerzet trouwens ook niet schuldig aan de gevolgen van de brand?
Leeftijd speelt ook een rol. En sommige mensen hebben gewoon echt het IQ van een krant en realiseren zich niet wat er kan gebeuren. Of onderschatten het.

• #123.631
Zo'n t*ring inteelt berber die me bijna doodrijdt met z'n DHL bus, sterf. sterf. sterf.
Chauffeur van beroep maar krijgt het niet door z'n platte schedel wat het concept haaientanden inhoudt.

Bedankt nog Joop den Uyl, toplul.

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #123.632
Berzorgbusjes rijden dan ook als mong*len.

Wel onze schuld overgens, krijgen betaald per pakket dus gewoon fincanciele motivatie om als een debiel te rijden

• #123.633
Roidrage
Berzorgbusjes rijden dan ook als mong*len.

Wel onze schuld overgens, krijgen betaald per pakket dus gewoon fincanciele motivatie om als een debiel te rijden
Busjes met Poolse kentekens ook, maar ik discrimineer niet.;)

• #123.634
Ik zit al 1,5 uur te kutten in excel met een formule maar kom er niet meer uit 🤯, nog even en ik fl**ker de laptop uit het raam...
20200617_084604.jpg

• #123.636
Ik zit al 1,5 uur te kutten in excel met een formule maar kom er niet meer uit 🤯, nog even en ik fl**ker de laptop uit het raam...
20200617_084604.jpg
Ik kan wel helpen met Excelformules, maar dan moet je eerst de taal naar Engels wijzigen, want in het Nederlands weet ik het niet.

• #123.637
Wanneer je buren besluiten 2 dagen lang te gaan boren in huis wanneer je thuis werkt. Zeker als je ook nog eens telcons en online overleg hebt. Ik wordt echt helemaal horendol.

• #123.638
Wanneer je buren besluiten 2 dagen lang te gaan boren in huis wanneer je thuis werkt. Zeker als je ook nog eens telcons en online overleg hebt. Ik wordt echt helemaal horendol.

Buurman, is that you?
Eergisteren begonnen met alles verbouwen. Lekker vloervarming in frase en nieuwe leidingen in beton leggen. Mijn buren zijn ook niet blij de komende 2 weken

• Haha
  • #123.639
Enige nadeel van thuiswerken. M'n slaapkamer grenst aan een speeltuin en echt van 09:00 tot 20:00 hoor ik schreeuwden kinderen. Maarja maandag helaas weer naar kantoor.

• #123.640
Karaktertest dus!! Het is zoals het is en het komt zoals het komt!! VEERKRACHT!!
Is het levensbedreigend? Nou dan!! Who cares!!! Stay Focused!!

Laatst bewerkt:
  • Haha
Terug
Naar boven