- Waardering
- 34.692
je moed..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je buren besluiten 2 dagen lang te gaan boren in huis wanneer je thuis werkt. Zeker als je ook nog eens telcons en online overleg hebt. Ik wordt echt helemaal horendol.
Yes, het is me gelukt! De aanhouder wint #progressieAls het je lukt kan je dan weer een foto maken? Onder het mom van progressie.

Thanks! Zal het in gedachten houden voor een volgende keer!Ik kan wel helpen met Excelformules, maar dan moet je eerst de taal naar Engels wijzigen, want in het Nederlands weet ik het niet.
ik merk het
Mag ik een klinker kopen?
Ben sowieso wel blij als ik naar kantoor mag, vorige week 1 dag en een paar dagen cursus. Even lekker er tussenuit en andere omgeving. Heel de dag thuiszitten is echt niet mijn ding. Het boren is trouwens gestopt.Enige nadeel van thuiswerken. M'n slaapkamer grenst aan een speeltuin en echt van 09:00 tot 20:00 hoor ik schreeuwden kinderen. Maarja maandag helaas weer naar kantoor.
Oke dan. Ga eens 3 uur lang vergadering over de telefoon voeren. Headset helpt wel redelijk.Karaktertest dus!! Het is zoals het is en het komt zoals het komt!! VEERKRACHT!!
Is het levensbedreigend? Nou dan!! Who cares!!! Stay Focused!!
Ik moet zeer hooggeleide berekeningen maken, anders vallen er dingen uit de lucht.Onze buren zijn net week drie ingegaan met hun verbouwingswerken: oude pleister afgekapt, elektriciteit opnieuw leggen, vloer uitbreken, plafond eruit halen,...
Ik werk ook nog altijd dagelijks thuis, en moet ook veel met klanten bellen, heb dagelijks videomeetings etc.
It is what it is, gewoon zo goed mogelijk doorwerken.

r
Wat denk je waarom ik op het forum zits**er**re** e*e**s
Volgens mij heb je niet zoveel last van die herrie als je denkt.
(even pauze trouwens, redelijk productief geweest laatste dagen). Het viel inderdaad mee, want het stopte snel. Ligt ook een beetje aan het type werk dat ik moet doen en of ik wel/niet moet bellen.En ik kijk de hele dag naar de muurIk moet zeer hooggeleide berekeningen maken, anders vallen er dingen uit de lucht.![]()
.
.Wat denk je waarom ik op het forum zit(even pauze trouwens, redelijk productief geweest laatste dagen). Het viel inderdaad mee, want het stopte snel. Ligt ook een beetje aan het type werk dat ik moet doen en of ik wel/niet moet bellen.
Geen idee waar we naar aan het raden zijn.
ik heb zojuist een powernab gedaanOke dan. Ga eens 3 uur lang vergadering over de telefoon voeren. Headset helpt wel redelijk.

Superspread eventss**er**re** e*e**s
Volgens mij heb je niet zoveel last van die herrie als je denkt.
Enige nadeel van thuiswerken. M'n slaapkamer grenst aan een speeltuin en echt van 09:00 tot 20:00 hoor ik schreeuwden kinderen. Maarja maandag helaas weer naar kantoor.
Je kan toch ook altijd een huis kopen en verkopen na verloop van tijd?Dit zijn echt zaken waar ik 100% voor zou verhuizen. Het voordeel van huren is dat je ervaring opbouwt om te weten waar je later wil/kan wonen als je gaat kopen.