MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

net gesprek, studie mag ik vrolijk pas in september beginnen k*t zooi

ff berekent wat me supps kosten p/m

Vitamin, crea, whey, PreWO

bijna 50 euro:eek:

Ik heb nog steeds geen vriendin...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rustdag in moeten lassen, spierpijn als een malle en de eerste keer noxi na een hele lange tijd moet toch wel goed gebruikt worden:D

Boortje brak af, schroeven waren op, verf op, accuschroefboormachine begaf het en van die andere was de accu leeg....

Oh ja en ik laat net een pan water aanbranden (srsly)...

srs? ik dacht na een jaar dingen uit proberen dat ik een hele kleine stack overhield. no bullshit dingen enzo.

mmm

Ik zuip veelste veel shakies omdat ik laatste tijd totaaaal geen honger heb maar toch aan m'n kcal wil komen. Zit echt wel op 100+ per maand. En dan gebruik ik whey, cassein, crea, pre-workout en home made weight gainer

Net vanaf 16:30 ofzo op me bed gelegen, zo gaar als iets eruit gegaan en snel me rijst gekookt en kip opgewarmd. Lekker opgegeten met in de planning om vanavond een PR te gaan zetten. Maar nu voel ik me zo achterlijk gaar en pas laat gegeten omdat ik tegen 20:00 wil beginnen...

fuuuuuuuuu

Net vanaf 16:30 ofzo op me bed gelegen, zo gaar als iets eruit gegaan en snel me rijst gekookt en kip opgewarmd. Lekker opgegeten met in de planning om vanavond een PR te gaan zetten. Maar nu voel ik me zo achterlijk gaar en pas laat gegeten omdat ik tegen 20:00 wil beginnen...

fuuuuuuuuu

42-45 is een grote stap bro. ;)

oh db press, ja man ik vertrek over 5min nu zit ik wel ff in good feeling mode :P. Me meisje werkt daar als dietiste / afvalcoach dus weer extra motivatie + al die homo's die zitten te mirren in de spiegel haha.

Kan GVD niet wachten|!!! **** yheeeeaaaaaaaaaa

oh db press, ja man ik vertrek over 5min nu zit ik wel ff in good feeling mode :P. Me meisje werkt daar als dietiste / afvalcoach dus weer extra motivatie + al die homo's die zitten te mirren in de spiegel haha.

Kan GVD niet wachten|!!! **** yheeeeaaaaaaaaaa

Werkt ze bij jouw sportschool?:eek: Aiiit, Epic spotting bro hehe

Terug
Naar boven