XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.821
Neem een puppy of een baby mee :rolleyes:

Jij begrijpt dat soort dingen wel. Bedankt, maar je welgemeende advies komt bijna een halve eeuw te laat.

Er was ooit een tijd, ik meen rond 2000, dat je potentiele partners kon interesseren/imponeren met de inhoud van je winkelwagentje. Ik heb er nooit in geloofd, totdat ik boodschappen ging doen voor mijn afscheidsfeestje bij het Ministerie van landbouw. De enorme hoeveelheid redelijk goede wijn en Franse kaasjes bleek te werken als een p*ssy magnet.

Laatst bewerkt:
  • #123.823
Dat ik nooit eerder een airco gekocht heb.
Dit is voor iedereen die twijfelt DOEN!!!!!

wat een verademing. En ook al ben je hem max 4weken per jaar nodig f**k it.

En dit is een Lidl "goedkoop" dingetje.

• #123.824
Er was ooit een tijd, ik meen rond 2000, dat je potentiele partners kon interesseren/imponeren met de inhoud van je winkelwagentje. Ik heb er nooit in geloofd, totdat ik boodschappen ging doen voor mijn afscheidsfeestje bij het Ministerie van landbouw. De enorme hoeveelheid redelijk goede wijn en Franse kaasjes bleek te werken als een p*ssy magnet.

Hahaha nice one. Ben je vrijgezel pa?

• #123.825
Bij het bingoën je winnende lot aan je buurvrouw overhandigen

Ik WERK in een verpleeghuis. For the record: ben al afgewezen door de mooiste dochter van mijn cliëntengroep (ondanks ritje achterop de motor) en de knapste vrouwelijke collega (belofte van motorritje en meer), dus kom toch maar op met die tips.

• #123.826
Niet dat ik zelf een expert op dit gebied ben, verre van dat, maar een geijkte tactiek is (was?) om met 2 mensen van hetzelfde geslacht naar het strand/zwembad/park te gaan en daar 2 mensen van het andere geslacht te ontmoeten, enz., enz., enz.
Ik ben nergens naar op zoek, anders zou ik wel vaker gaan. Meestal gewoon op m'n balkon met een boek.

• #123.828
Ik WERK in een verpleeghuis. For the record: ben al afgewezen door de mooiste dochter van mijn cliëntengroep (ondanks ritje achterop de motor) en de knapste vrouwelijke collega (belofte van motorritje en meer), dus kom toch maar op met die tips.

Ik heb een grote waffel maar ben absoluut geen vrouwenverslinder. Geef mij maar een relatie. Het enige wat ik je mee wil geven is: ben een heer, ben jezelf en indien je interesse in haar hebt zorg dan ook dat dit duidelijk is.

• #123.831
Ik heb een grote waffel maar ben absoluut geen vrouwenverslinder. Geef mij maar een relatie. Het enige wat ik je mee wil geven is: ben een heer, ben jezelf en indien je interesse in haar hebt zorg dan ook dat dit duidelijk is.

Vooral die tweede is een goeie.

• #123.837
dan is het een halfbroer toch?
Beter een goeie bruur dan een verre vrind

Over vrienden gesproken eddepet

• #123.839
Ben zo lui geworden van 5x per week online thuis les te krijgen dat dat ik totaal geen zin heb in mijn weekendbaantje:roflol:

• #123.840
Niet dat ik zelf een expert op dit gebied ben, verre van dat, maar een geijkte tactiek is (was?) om met 2 mensen van hetzelfde geslacht naar het strand/zwembad/park te gaan en daar 2 mensen van het andere geslacht te ontmoeten, enz., enz., enz.
Dat is het op onze (ben ongeveer zo oud al BB) nog steeds :)
Ga nog af en toe mee met een kameraad om wingman te zijn

Terug
Naar boven