AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.861
Heb ik dat ontkent dan, meneer op het witte paard? Daarom geef ik ook aan dat je moet letten op bepaalde signalen om dat zoveel mogelijk te voorkomen.

Als je wordt afgewezen heeft dat meestal niet zo'n goede invloed op je zelfverzekerdheid. Wat vervolgens dan weer invloed KAN hebben op potentiele andere mogelijkheden die zich voordoen.

Bijvoorbeeld het bij een nieuwe poging (bij een andere persoon), het nog over de mislukte vorige poging hebben? Ben je soms helderziend?

• #123.864
Moet van beide kanten komen natuurlijk.De interesse is er, de date is al gepland. Ik zou zelf niet zo moeilijk gaan lopen doen, er is een klik of niet. Alles wat jij noemt zijn natuurlijk pluspunten maar uiteindelijk komt het erop neer of jullie elkaar aantrekkelijk vinden en of er een goede samenwerking kan ontstaan. Zo je best doen om te laten zien hoe groot je lul wel niet is vind ik maar treurig, kan je een wip opleveren ofc maar op de lange termijn prikken ze daar toch wel doorheen. Zet je beste beentje voor en blijf jezelf, is het niet voldoende dan pech voor haar. Genoeg visjes in de zee.
Was de date al gepland dan? Ik dacht dat het ging om het feit dat hij elke keer werd afgewezen. Iig dan mistte ik wat context, my bad.

Ik geef alleen aan hoe je je eventuele kansen kunt vegroten. Al die bullshit met jezelf zijn werkt alleen als je er al goed uit ziet. Hetzelfde geldt voor '''gewoon zelfverzekerd'' zijn lmao. Alsof dat iets is waar je voor het slapen even over nadenkt en de volgende dag ineens bezit.

Ik heb ook niet gezegd dat je moet overcompensaten, dat werkt sowieso niet.

is het niet voldoende dan pech voor haar
Hier ben ik het zeker met je eens.

gieren de anabooltjes weer door je aderen,
wtf zou ik onzeker worden door een of andere pipo op een anoniem forum
Omdat je je meteen defensief opstelt mietje.

Die bait bullshit werkt niet bij mij.

• #123.868
  • Like
Waarderingen: LM
  • #123.869
Ik heb een airco buiten unit hangen van de vorige eigenaars maar die hebben het nooit afgewerkt met binnen units, ik overweeg nu om er toch werk van te maken en laten aan te sluiten .

• #123.870
Niet om lullig te doen, maar hoe werkt dat tot nu toe? Soms is het toch de moeite een methode te gebruiken waar je niet helemaal bekend mee bent (bv wat directer zijn, wat brutaler zijn of ik weet niet wat)

Sommige vrouwen beschouwen het ook als een compliment als je al redelijk snel probeert

• #123.872
Bijvoorbeeld het bij een nieuwe poging (bij een andere persoon), het nog over de mislukte vorige poging hebben? Ben je soms helderziend?
Eerder: dat als je door die actie minder zelfverkezerd wordt, je wellicht minder geniegd bent om een nieuwe move te maken bij iemand anders.

Maar als je gewoon jezelf blijft dan komt het allemaal goed. 🤪 :thumbup: Ook al ben je: je heel onzeker, saai, introvert etc.

• #123.875
De paar dates die ik ooit heb gehad, waren allemaal succesvol. Gewoon in gaan met het idee dat je een gezellige (insert dagdeel) van wil maken, niet te hard proberen in ieder geval.
Maarja ik had makkelijk praten, ben niet op mn bekkie gevallen, knap koppie en een goddelijk lichaam.

• #123.876
De paar dates die ik ooit heb gehad, waren allemaal succesvol. Gewoon in gaan met het idee dat je een gezellige (insert dagdeel) van wil maken, niet te hard proberen in ieder geval.
Maarja ik had makkelijk praten, ben niet op mn bekkie gevallen, knap koppie en een goddelijk lichaam.
Zou je doen #nohomo

• #123.877

waarom niet ,is juist ontwapenend en menselijk ,ik heb dit 100x liever dan die stumperds die eerst een halve gram coke en
10 liter bier moeten hebben voordat ze "heel cool "een gesprek kunnen en durven voeren,
ik zal die keren nooit vergeten dat ik met een rood hoofd en stotterend aan een meisje moest vragen of ze met me uit wilde of dat ik bij een meisje merkte dat ze heel nerveus was,leuk toch,we zijn geen robots

Laatst bewerkt:
  • #123.878
Zelfvertrouwen moet groeien. Ervaring heeft mij geleerd dat dit kan groeien door je dromen en/of wensen in het leven na te jagen.
De 1 bouwt zelfvertrouwen op door een hele lange en glansrijke carrière na te jagen. De ander door iedere dag naar de sportschool te gaan.
Ieder z’n ding en niks is ‘beter’ of ‘sneller’. Het zelfvertrouwen wat men opbouwt straalt iemand ook uit. Let op: hier wordt geen arrogantie mee bedoeld. En vrouwen zien en voelen dat heel goed aan. Gewoon lekker je ding op je eigen manier en zelfvertrouwen komt vanzelf. Socializing is wel een belangrijke factor binnen dit geheel.

en als je denkt: ik wil scoren. Dan is Tinder een goed medium.
Succes allen :bow2:

• #123.879
Veel likes verzamelen op DBB heeft mijn zelfvertrouwen goed gedaan.

• #123.880
waarom niet ,is juist ontwapenend en menselijk ,ik heb dit 100x liever dan die stumperds die eerst een halve gram coke en
10 liter bier moeten hebben voordat ze "heel cool "een gesprek kunnen en durven voeren,
ik zal die keren nooit vergeten dat ik met een rood hoofd en stotterend aan een meisje moest vragen of ze met me uit wilde of dat ik bij een meisje merkte dat ze heel nerveus was,leuk toch,we zijn geen robots
Laat @Big Chungus hier even buiten ja

Terug
Naar boven