XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.841
Ik heb een grote waffel maar ben absoluut geen vrouwenverslinder. Geef mij maar een relatie. Het enige wat ik je mee wil geven is: ben een heer, ben jezelf en indien je interesse in haar hebt zorg dan ook dat dit duidelijk is.
En niet te lang wachten met er iets in te steken want dan beland je in de friend-zone :)

• #123.842
je kan niet anders dan jezelf zijn ,vroeg of laat komt het toch uit

• #123.844
Om maar weer te zeuren over de warmte, god wat was het warm, uiteindelijk tegen 2 uur in slaap gevallen op de bank onder de plafond ventilator.

Deze zomer gaat het niet meer lukken, maar toch maar eens kijken voor rolluiken en een airco voor de slaapkamers.

Laatst bewerkt:
  • #123.845
Om maar weer te zeuren over de warmte, god wat was het warm, uiteindelijk tegen 2 uur in slaap gevallen op de bank onder de plafond ventilator.

Deze zomer gaat het niet meer lukken, maar toch maar eens kijken voor shutters en een airco voor de slaapkamers.
Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die beter functioneert met dit weer. Heb een woning waarbij m'n slaapkamer een plat dak heeft, maar toch als een roosje geslapen.

Laatst bewerkt:
  • #123.846

Deze zomer gaat het niet meer lukken, maar toch maar eens kijken voor shutters en een airco voor de slaapkamers.
Airco ftw. Echt wat een genot. Zo fris tepels waren gewoon stijf. :p

En het hoeft ook geen airco van 800€ te zijn. Die Lidl airco van 200 doet zijn werk ook.

• #123.847
Ik heb een grote waffel maar ben absoluut geen vrouwenverslinder. Geef mij maar een relatie. Het enige wat ik je mee wil geven is: ben een heer, ben jezelf en indien je interesse in haar hebt zorg dan ook dat dit duidelijk is.
Inderdaad. Ben gewoon jezelf, hou het gesprek gaande, stel vragen, maak geen awkward opmerkingen en wat humor en het is all good. Ohja.. EN BEN NIET ZENUWACHTIG.

• #123.850
Airco ftw. Echt wat een genot. Zo fris tepels waren gewoon stijf. :p

En het hoeft ook geen airco van 800€ te zijn. Die Lidl airco van 200 doet zijn werk ook.
3 mobiele airco’s (voor alle slaapkamers) is ook weet niet echt handig, daarnaast gaan we volgend jaar een kleine verbouwing doen van de slaapkamers dus dan kunnen we gelijk rolluiken en een split unit met airco in alle slaapkamers plaatsen als dat financieel past.

Gelukkig is het nu weer wat koeler en heb ik een manier gevonden om de zolder actief te ventileren, hopelijk helpt dat de volgende keer.

• #123.851
indien je interesse in haar hebt zorg dan ook dat dit duidelijk is.
En wat als ze dan geen interesse in jou heeft?

Zolang er geen initiele aantrekking is(aka voldoet aan iemands minimale standaard) kun je zoveel mogelijk jezelf zijn, maar dan kun je het sowieso al voor 99% vergeten. Al die bullshit omtrent ''jezelf zijn'' werkt inderdaad als je er al goed uit ziet. Dat is hetzelfde als jij reageert op een vacature waar je totaal niet voor geschikt bent. Zolang je CV niet voldoet aan de minimale eisen die zij stellen, gaan ze je bij voorbaat geen kans geven om jezelf te bewijzen.

Ik zou eerder zeggen: let op bepaalde subtiele hints en probeer daar niet als een zenuwachtige onzekere autist op te anticiperen. Kijkt ze langer dan een 2-3 seconden naar je. Lacht ze en kijkt ze daarna meteen de andere kant op. Probeert ze zoveel mogelijk bij jou in de buurt te komen etc etc.

99% van de vrouwen zijn bang voor afwijzing, vandaar dat ze op die manier hopen dat jij een move zult maken. Je kunt er alsnog heel goed uit zien, maar als je niet weet hoe je een eventuele move moet maken kun je het alsnog vergeten.

Ipv ''jezelf zijn'', kun je beter zoveel mogelijk aan jezelf werken. Zie er verzorgd uit(neem een kapsel dat past bij je vorm hoofd, draag kleding van deze tijd en past bij je lichaam, geen overgewicht maar ook niet te dun, zie er niet lijkbleek uit etc). Heb je zaken op orde: degelijke woning, stabiel inkomen, vervoer etc etc.

Hoe beter je eruit ziet en hoe meer je je zaken op orde hebt, hoe meer aandacht je krijgt en hoe zelfverzekerder je wordt.

• #123.853
Heb ik dat ontkent dan, meneer op het witte paard? Daarom geef ik ook aan dat je moet letten op bepaalde signalen om dat zoveel mogelijk te voorkomen.

Als je wordt afgewezen heeft dat meestal niet zo'n goede invloed op je zelfverzekerdheid. Wat vervolgens dan weer invloed KAN hebben op potentiele andere mogelijkheden die zich voordoen.

• #123.855
deze snap ik niet ,meneer de allesweter
Oh oh meneer voelt zich meteen onzeker. :treuren:

Maak je maar niet druk hoor schattebout, ik ben net als jij ook vaak genoeg afgewezen en heb ook een heleboel onzekere pijnlijke momenten meegemaakt. Als je nooit fouten maakt, kun je er ook moeilijk van leren toch?

• #123.856
En wat als ze dan geen interesse in jou heeft?

Zolang er geen initiele aantrekking is(aka voldoet aan iemands minimale standaard) kun je zoveel mogelijk jezelf zijn, maar dan kun je het sowieso al voor 99% vergeten. Al die bullshit omtrent ''jezelf zijn'' werkt inderdaad als je er al goed uit ziet. Dat is hetzelfde als jij reageert op een vacature waar je totaal niet voor geschikt bent. Zolang je CV niet voldoet aan de minimale eisen die zij stellen, gaan ze je bij voorbaat geen kans geven om jezelf te bewijzen.

Ik zou eerder zeggen: let op bepaalde subtiele hints en probeer daar niet als een zenuwachtige onzekere autist op te anticiperen. Kijkt ze langer dan een 2-3 seconden naar je. Lacht ze en kijkt ze daarna meteen de andere kant op. Probeert ze zoveel mogelijk bij jou in de buurt te komen etc etc.

99% van de vrouwen zijn bang voor afwijzing, vandaar dat ze op die manier hopen dat jij een move zult maken. Je kunt er alsnog heel goed uit zien, maar als je niet weet hoe je een eventuele move moet maken kun je het alsnog vergeten.

Ipv ''jezelf zijn'', kun je beter zoveel mogelijk aan jezelf werken. Zie er verzorgd uit(neem een kapsel dat past bij je vorm hoofd, draag kleding van deze tijd en past bij je lichaam, geen overgewicht maar ook niet te dun, zie er niet lijkbleek uit etc). Heb je zaken op orde: degelijke woning, stabiel inkomen, vervoer etc etc.

Hoe beter je eruit ziet en hoe meer je je zaken op orde hebt, hoe meer aandacht je krijgt en hoe zelfverzekerder je wordt.

Moet van beide kanten komen natuurlijk.De interesse is er, de date is al gepland. Ik zou zelf niet zo moeilijk gaan lopen doen, er is een klik of niet. Alles wat jij noemt zijn natuurlijk pluspunten maar uiteindelijk komt het erop neer of jullie elkaar aantrekkelijk vinden en of er een goede samenwerking kan ontstaan. Zo je best doen om te laten zien hoe groot je lul wel niet is vind ik maar treurig, kan je een wip opleveren ofc maar op de lange termijn prikken ze daar toch wel doorheen. Zet je beste beentje voor en blijf jezelf, is het niet voldoende dan pech voor haar. Genoeg visjes in de zee.

• #123.858
:popcorn:

• #123.859
Ben ik de enige normale op het forum gvd jongens:p

Terug
Naar boven