MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.882
als je dat nou eens in mijn gezicht zou durven zeggen
Ik heb wel paar andere ideeën wat ik met jouw gezicht kan doen.

Stuur even een PM, dan geef ik je alvast een voorproefje.

en als je denkt: ik wil scoren. Dan is Tinder een goed medium.
Heb nog nooit Tinder geprobeerd, maar kan me niet voorstellen dat je daarop zult scoren als je niet goed eruit ziet.

We kunnen er allemaal wel doekjes om winden, maar uiteindelijk draait het allemaal om: uiterlijk, zelfvetrouwen/game, social proof/status(hebben anderen je al goedgekeurd etc.). Op Tinder word je alleen beoordeelt op je uiterlijk. Lijkt me lastig om eventueel te moeten compenseren met andere persoonlijke eigenschappen die aantrekkelijk kunnen zijn.

• #123.884
Niet om lullig te doen, maar hoe werkt dat tot nu toe? Soms is het toch de moeite een methode te gebruiken waar je niet helemaal bekend mee bent (bv wat directer zijn, wat brutaler zijn of ik weet niet wat)

Sommige vrouwen beschouwen het ook als een compliment als je al redelijk snel probeert
Bij mij komt het niet eens zover. :roflol: Verder ben ik gewoon mijzelf.

Onlangs had ik (op een datingplatform) echt een goed gesprek met iemand waarmee het wel klikte en alles (haar profiel, karaktereigenschappen, wat ze zocht, hoe ze was, hobby's, sport, slim, knap etc.) leek te kloppen, maar toen de vraag kwam of ik AAS gebruikte / gebruikt had, ging het de verkeerde kant op. Niet dat ze heel erg bevooroordeeld was, maar ze keurde het wel af en het was niet wat ze zocht. Het ging er niet eens zozeer om dat ik kuurde, bijwerken o.i.d., maar het feit dat ik gebruikte zou wat over mij zeggen en ze vermoedde dat er meer achter zat. Ze was trouwens phsycholoog, dus kon er echt wel prima een gesprek mee voeren. Een van de dingen waar ik geen rekening mee had gehouden, is dat veel vrouwen negatief staan tegenover gebruik (niet alleen vrouwen) en dit best een issue kan zijn bij het vinden van een relatie.

• #123.885
veel vrouwen negatief staan tegenover gebruik (niet alleen vrouwen) en dit best een issue kan zijn bij het vinden van een relatie.
Ja dat is inderdaad wel een moeilijk punt. Je kunt er maar slecht over liegen (want het valt op) en voor vrouwen die een serieuze relatie zoeken is het vaak (een terecht naar mijn mening) afknap punt

• #123.886
Bij mij komt het niet eens zover. :roflol: Verder ben ik gewoon mijzelf.

Onlangs had ik (op een datingplatform) echt een goed gesprek met iemand waarmee het wel klikte en alles (haar profiel, karaktereigenschappen, wat ze zocht, hoe ze was, hobby's, sport, slim, knap etc.) leek te kloppen, maar toen de vraag kwam of ik AAS gebruikte / gebruikt had, ging het de verkeerde kant op. Niet dat ze heel erg bevooroordeeld was, maar ze keurde het wel af en het was niet wat ze zocht. Het ging er niet eens zozeer om dat ik kuurde, bijwerken o.i.d., maar het feit dat ik gebruikte zou wat over mij zeggen en ze vermoedde dat er meer achter zat. Ze was trouwens phsycholoog, dus kon er echt wel prima een gesprek mee voeren. Een van de dingen waar ik geen rekening mee had gehouden, is dat veel vrouwen negatief staan tegenover gebruik (niet alleen vrouwen) en dit best een issue kan zijn bij het vinden van een relatie.

Was ze laatst met wat bloemen te zien op het Malieveld?

• #123.887
waarom niet ,is juist ontwapenend en menselijk ,ik heb dit 100x liever dan die stumperds die eerst een halve gram coke en
10 liter bier moeten hebben voordat ze "heel cool "een gesprek kunnen en durven voeren,
ik zal die keren nooit vergeten dat ik met een rood hoofd en stotterend aan een meisje moest vragen of ze met me uit wilde of dat ik bij een meisje merkte dat ze heel nerveus was,leuk toch,we zijn geen robots
Dit zijn ook wel 2 uitersten :roflol:
In beginsel omdat het een nutteloze emotie is met averechts effect; je probeert iets heel goed te doen maar heeft daardoor juist een omgekeerde uitwerking.
Maar dan heb ik het over zò zenuwachtig zijn dat je totaal verkeerde dingen zegt en bijvoorbeeld jezelf de hele tijd naar beneden haalt, de naam vergeet van je date, zenuwachtig om je heen kijkt naar elke vrouw die langs loopt, zo’n droge bek hebben dat je binnen 10min 3 glazen water achterover tikt, naar het verkeerde tafeltje terugloopt, dicht klappen en niks meer zeggen, zo’n klamme handen hebben dat je je glas laat vallen of even melden dat je net nog even geblowd hebt omdat je van de zenuwen nooit nuchter dates hebt.

• #123.888
Maar dan heb ik het over zò zenuwachtig zijn dat je totaal verkeerde dingen zegt en bijvoorbeeld jezelf de hele tijd naar beneden haalt, de naam vergeet van je date, zenuwachtig om je heen kijkt naar elke vrouw die langs loopt, zo’n droge bek hebben dat je binnen 10min 3 glazen water achterover tikt, naar het verkeerde tafeltje terugloopt, dicht klappen en niks meer zeggen, zo’n klamme handen hebben dat je je glas laat vallen of even melden dat je net nog even geblowd hebt omdat je van de zenuwen nooit nuchter dates hebt.
Hoe vaak is dit jou overkomen?

• Haha
Waarderingen: LM
  • #123.889
In beginsel omdat het een nutteloze emotie is met averechts effect; je probeert iets heel goed te doen maar heeft daardoor juist een omgekeerde uitwerking.
Dat laatste klinkt alsof jij dit ooit een keer hebt meegemaakt :roflol:.

Lijkt mij wel erg als je zo zenuwachtig bent overigens. Denk dat als je gezonde spanning (zenuwen) hebt het helemaal niet erg is om dit even te benoemen, vaak is dat wederzijds en het kan helpen om de ander ook op z'n gemak te laten voelen. Dat faken en doen alsof je het niets uitmaakt prikt iedereen toch wel doorheen.

• Like
  • #123.890
Paar dagen wat methyl tren of halo slikken voor je date.

• #123.892

Sommigen hebben daar continu last van.

• Sad
  • #123.895
Ja dat is inderdaad wel een moeilijk punt. Je kunt er maar slecht over liegen (want het valt op) en voor vrouwen die een serieuze relatie zoeken is het vaak (een terecht naar mijn mening) afknap punt
Hoezo 'want het valt op'? Dus als je er wel ongemerkt over zou kunnen liegen, zou je dat doen?

Voor mij staan eerlijkheid, openheid en vertrouwen op #1 binnen een relatie. Daarbuiten lieg ik er overigens ook niet over.

• #123.896
Hoezo 'want het valt op'? Dus als je er wel ongemerkt over zou kunnen liegen, zou je dat doen?

Voor mij staan eerlijkheid, openheid en vertrouwen op #1 binnen een relatie. Daarbuiten lieg ik er overigens ook niet over.

Maar je hoeft ook niet alles (wat mogelijk minder aantrekkelijk aan je is) meteen eruit te flappen.

Op bodybuilding gebied vond ik jouw pecs en conditioning zo goed dat ik twijfelde of je gebruikte toen je natty was - en je armen en benen zijn nu zo matig dat je eigenlijk ook nu voor de getalenteerde natty kan doorgaan die je eerst was.

• #123.897
Ik geloof ( als een van de weinige) in lekker jezelf zijn en tevredenheid met wie je bent uitstralen
Vroeger toen ik meer dan 100 kg woog en dus niet in het standaard mooi plaatje viel had ik nooit te klagen over mannelijke aandacht en vriendjes. Mooie slanke vriendinnen waren dan jaloers. We hebben aan het eind van de avond met veel drank op wel eens gevraagd aan de mannen hoe dat nou zat. En het antwoord was eigenlijk altijd dat ik een lieve, ongecompliceerde uitstraling had en lekker mezelf was. Geen sociaal wenselijk gedrag of beleefde antwoorden. Geen make up en push up bh of hoge hakken maar meer what you see is what you get. Die No nonense duidelijkheid vond men fijn.
Ik ben nu gelukkig getrouwd maar ik vind dat nog steeds een mooie en aantrekkelijke eigenschap als iemand lekker doet wat hij zelf wilt ipv zich te conformeren aan de sociaalwenselijke norm. Zowel qua uiterlijk als gedrag. Zo kan ik sommige mannen met een bierbuik toch mooi vinden omdat het totaal plaatje klopt.
De meeste vrouwen zijn ook minder wanhopig dan de meeste mannen. Een vrouw met 100 kg overgewicht zal altijd meer opties hebben dan een man met 100 kg overgewicht. Dan kun je als man hele goede humor hebben, zelfverzekerd overkomen of jezelf zijn.. je kansen blijven aanzienlijker kleiner dan een vrouw met hetzelfde overgewicht.

Daarbij geven wij mannen voornamelijk om één ding, waarbij de meeste vrouwen ook selectief zijn met andere eigenschappen.
is dat veel vrouwen negatief staan tegenover gebruik (niet alleen vrouwen) en dit best een issue kan zijn bij het vinden van een relatie.
Omdat ze allemaal gebrainwashed zijn door de media en andere onwetenden. Praat nooit met normies over steroids of drugs lmao. Je gaat je moeder toch ook niet proberen te overtuigen dat heroine goed voor je is. Sommige mensen denken dat omdat er injecties aan te pas komen het wel heel gevaarlijk en of slecht MOET zijn.

Laat het ze het gewoon weten als er al eenmaal een soort van bonding is.

Laatst bewerkt:
  • #123.898

Het valt op vanwege lichaamsformaat. Bijna iedereen weet wel dat 90% van de mensen met een armomtrek van 45cm en relatief weinig vet kuurt.
Ik lieg er zelf niet over omdat ik vroeger ook nooit echt op een relatie focus had. En bij cafe/club scharrels boeit het meestal de vrouw ook niet zoveel naar mijn ervaring.
Ik begon er nooit zelf over (is net iets anders als liegen :p)
toen mijn huidige vrouw het vroeg heb ik er ook wel eerlijk op geantwoord

• #123.900
De meeste vrouwen zijn ook minder wanhopig dan de meeste mannen. Een vrouw met 100 kg overgewicht zal altijd meer opties hebben dan een man met 100 kg overgewicht. Dan kun je als man hele goede humor hebben zijn, zelfverzekerd overkomen of jezelf zijn.. je kansen blijven aanzienlijker kleiner dan een vrouw met hetzelfde overgewicht.

Daarbij geven wij mannen voornamelijk om één ding, waarbij de meeste vrouwen ook selectief zijn met andere eigenschappen.

Omdat ze allemaal gebrainwashed zijn door de media en andere onwetenden. Praat nooit met normies over steroids of drugs lmao. Je gaat je moeder toch ook niet proberen te overtuigen dat heroine goed voor je is. Sommige mensen denken dat omdat er injecties aan te pas komen het wel heel gevaarlijk en of slecht MOET zijn.

Laat het ze het gewoon weten als er al eenmaal een soort van bonding is.
Dit

Terug
Naar boven