MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.062
Waarom maken mensen zich plots druk over een spotter, zijn er geen powerracks/ powerhooks? Gaan ze gelijk 1RM pogingen doen? Ik denk dat het wel zal loslopen, als je er per se een nodig denkt te hebben.
Zou je met dit soort handschoenen mogen trainen?
Is dit verplicht? :roflol:

• #124.063
Mij boeid het geen reed of iemand spot, zelf ook me niet aan de 1.5 meter gehouden afgelopen tijd met trainen. Gaat er meer om dat de gym wel de lul is als mensen het niet doen en ze wel controle krijgen.
Is dat zo? Tijdens het trainen geldt het niet als het 'voor normale sportbeoefening' nodig is. Contactsporten mogen ook. Hier heeft de gym gesteld dat spotten mag, maar daarbuiten zoveel als mogelijk de 1,5 m gehandhaafd dient te worden . Regels van de overheid laten ruimte voor interpretatie.

• #124.064
Waarom maken mensen zich plots druk over een spotter, zijn er geen powerracks/ powerhooks? Gaan ze gelijk 1RM pogingen doen? Ik denk dat het wel zal loslopen, als je er per se een nodig denkt te hebben.

Is dit verplicht? :roflol:
Ik train tot falen dus ja een spotter met squatten is zelfs met een rack nodig. Spotters van de meeste racks zijn te laag of te hoog met mijn lengte.

• #124.065
Is dat zo? Tijdens het trainen geldt het niet als het 'voor normale sportbeoefening' nodig is. Contactsporten mogen ook. Hier heeft de gym gesteld dat spotten mag, maar daarbuiten zoveel als mogelijk de 1,5 m gehandhaafd dient te worden . Regels van de overheid laten ruimte voor interpretatie.
@Pleister kan hier wss meer duidelijkheid over geven dan ik. Ik lees gewoon letterlijk de 'regels'

• #124.066
Precies. Het gaat erom dat je een beetje bewust en met gezond boerenverstand ermee omgaat en niet onnodig samenschoolt e.d.

• #124.067
Hier bij fox is het 1,5m in kleedkamer en kantine. In de gym geldt dit niet (maar probeer wel zoveel mogelijk afstand te houden).

• Like
Waarderingen: BB_
  • #124.068
Ik train tot falen dus ja een spotter met squatten is zelfs met een rack nodig. Spotters van de meeste racks zijn te laag of te hoog met mijn lengte.
Echt, met 185cm? Wonderlijk, zitten de gaten van de spotters te ver uit elkaar denk ik. Maar dan heb je idd een probleem. Of niet tot (en met) falen trainen.

• #124.069
@Pleister kan hier wss meer duidelijkheid over geven dan ik.
Zie dat andere topic waar we gister discussie hadden . Staat een linkje. Elke sportschool heeft o.b.v. die onduidelijke regels zelf een regeling en regels opgesteld. Als je bijvoorbeeld bokst in de gym, is dat geen issue. Groepslessen moeten wel op afstand.

• #124.070
Of we kunnen blij zijn dat we weer mogen trainen en dan maar 1 maandje zonder spotter en wat op techniek trainen. ???

• #124.071
@Pleister kan hier wss meer duidelijkheid over geven dan ik. Ik lees gewoon letterlijk de 'regels'
IMG_20200630_094439.jpg

IMG_20200630_094632.jpg

Zeg het maar. Spotten valt goed te verdedigen .

• Like
Waarderingen: vntl
  • #124.072
Echt, met 185cm? Wonderlijk, zitten de gaten van de spotters te ver uit elkaar denk ik. Maar dan heb je idd een probleem. Of niet tot (en met) falen trainen.
Heb nog ergens een filmpje dat ik 200 faal en dan kun je zien dat die dingen net te laag zijn, doe ik ze hoger kom ik niet lager dan paralel :P

• #124.073
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #124.075
Of we kunnen blij zijn dat we weer mogen trainen en dan maar 1 maandje zonder spotter en wat op techniek trainen. ???
Eens, maar nu zijn de regels weer zo vaag, dat de een dit en de ander dat doet. Je mag met 6 man in een auto naar een terras rijden en daar aangekomen moet je 1,5 meter uit elkaar gaan zitten . Je ziet het draagvlak door dit soort kromme bepalingen afnemen.

• #124.077
Heb nog ergens een filmpje dat ik 200 faal en dan kun je zien dat die dingen net te laag zijn, doe ik ze hoger kom ik niet lager dan paralel :P
Bij sommige racks zitten de gaten wat ongelukkig onderin en bovenin, dat kan net een cm te hoog of te laag zijn idd. Al zou ik wanneer je geen raad weet met spotters dan gewoon knallen tot en met parallel (heupbot net iets lager dan knieschijf). Of los, en dan het gewicht van je af werpen. Dat moet je dan wel eerst oefenen, en kunnen qua materiaal.

• #124.078
Wat een hoop gelul in dit topic hier.
De meeste hebben hier nog nooit een degelijke relatie gehad, maar gaan wel tips geven van wat wel of niet moet :o

Na een paar jaar samen te leven met iemand ken je die persoon pas echt, en dan zijn er waarschijnlijk nog dingen waar je later pas achterkomt en van veschiet.

Zelfde als een seksuologe die je tips gaat geven, maar zelf nog nooit seks gehad heeft.

Ik heb het vermoeden dat de enige kennis die sommige hier hebben van een echte relatie is via programma's zoals Temptation Island of Ex on the beach.
Als je de discussies zo'n beetje samenvat is dat ook de nieuwe standaard tegenwoordig.

• #124.079
Wat een hoop gelul in dit topic hier.
De meeste hebben hier nog nooit een degelijke relatie gehad, maar gaan wel tips geven van wat wel of niet moet :o

Na een paar jaar samen te leven met iemand ken je die persoon pas echt, en dan zijn er waarschijnlijk nog dingen waar je later pas achterkomt en van veschiet.

Zelfde als een seksuologe die je tips gaat geven, maar zelf nog nooit seks gehad heeft.

Ik heb het vermoeden dat de enige kennis die sommige hier hebben van een echte relatie is via programma's zoals Temptation Island of Ex on the beach.
Als je de discussies zo'n beetje samenvat is dat ook de nieuwe standaard tegenwoordig.
@Galen kan anders als de beste advies geven zonder ook maar 1 spuit in z'n kont te hebben gezet, maar je punt is duidelijk en natuurlijk terecht. Overigens kan bijv. een psycholoog ook prima advies geven zonder zelf issues te hebben gehad.

• #124.080
Terug
Naar boven