MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.041
navraag gedaan over mijn oude buurman
was 10 jaar geleden verhuist
en drie jaar geleden plotseling overleden door een acute hartstilstand, hij was echt veel jonger dan mij :(

• #124.042
  • #124.043
navraag gedaan over mijn oude buurman
was 10 jaar geleden verhuist
en drie jaar geleden plotseling overleden door een acute hartstilstand, hij was echt veel jonger dan mij :(
Shit happends.. laatst een man van 40 die ik nog zag in de supermarkt, dag erna dood door hartstilstand.

• #124.044
Die dingen scheuren toch meteen als je een barbell vasthoudt.. vind die regel erg onzinnig tbh
Kun je beter spray neerzetten en zeggen dat het verplicht is even schoon te maken ba afloop.. Ik heb met wegwerphandschoentjes getraind en halverwege de training scheurden ze. Deadlifts zijn niet te doen.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #124.046
  • #124.047
20200630_075010.jpg

• #124.049
  • #124.055
:roflol:

Tis ook meer dat ik er van baal dat ik mezelf niet in de hand had... het was de eerste sinds 5 weken wat voor mijn doen best netjes is... (BED-achtergrond, lang geleden overigens)

Bedankt voor het relativeren overigens :p
Gelukkig heb ik er niet meer zoveel last van, eerste keer cutten heb ik 3 dagen lang lopen bingen. Eten tot ziek en dan in slaap vallen en dan repeat :p

• #124.059
Alsof je de hele dag achter iemand staat.

He psst spot mij ff. En klaar ben je niemand die het ziet:)
Mij boeid het geen reed of iemand spot, zelf ook me niet aan de 1.5 meter gehouden afgelopen tijd met trainen. Gaat er meer om dat de gym wel de lul is als mensen het niet doen en ze wel controle krijgen.

Terug
Naar boven