- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die dingen scheuren toch meteen als je een barbell vasthoudt.. vind die regel erg onzinnig tbhTegen jouw reuzenklauwen zijn geen handschoenen opgewassen.
Shit happends.. laatst een man van 40 die ik nog zag in de supermarkt, dag erna dood door hartstilstand.navraag gedaan over mijn oude buurman
was 10 jaar geleden verhuist
en drie jaar geleden plotseling overleden door een acute hartstilstand, hij was echt veel jonger dan mij![]()
Kun je beter spray neerzetten en zeggen dat het verplicht is even schoon te maken ba afloop.. Ik heb met wegwerphandschoentjes getraind en halverwege de training scheurden ze. Deadlifts zijn niet te doen.Die dingen scheuren toch meteen als je een barbell vasthoudt.. vind die regel erg onzinnig tbh
Condooms zijn sterker, mag dat ook?
Wat is dat voor kut gym dan" - Als je komt sporten zijn een handdoek en handschoentjes met vingers (voor krachttraining*) verplicht. "
Dit verpest mijn dag(mail van mijn sportschool over sporten per 1 juli).

+1000kcal (alles wel ingevoerd in mfp 🙈)
Dat moet ook... handschoenen EN schoonmaken.Kun je beter spray neerzetten en zeggen dat het verplicht is even schoon te maken ba afloop.. Ik heb met wegwerphandschoentjes getraind en halverwege de training scheurden ze. Deadlifts zijn niet te doen.
We kunnen het wellicht proberen.
Denk het wel! Zou er ook 1 over je hoofd trekken tegen de aerosolen
Veel cardio gedaan voor het slapen?+1000kcal (alles wel ingevoerd in mfp 🙈)
Overigens vanochtend wel 2 ons lichter....
Haha nee niet eens, hele avond bankzaken gedaan...
Matige craving.. 1000kcal is een kleine snack+1000kcal (alles wel ingevoerd in mfp 🙈)
Overigens vanochtend wel 2 ons lichter....

Gelukkig heb ik er niet meer zoveel last van, eerste keer cutten heb ik 3 dagen lang lopen bingen. Eten tot ziek en dan in slaap vallen en dan repeat
Tis ook meer dat ik er van baal dat ik mezelf niet in de hand had... het was de eerste sinds 5 weken wat voor mijn doen best netjes is... (BED-achtergrond, lang geleden overigens)
Bedankt voor het relativeren overigens![]()

Platinum deel je net op insta, 1.5 meter verplicht hoe wil je spotten dan?
Alsof je de hele dag achter iemand staat.Platinum deel je net op insta, 1.5 meter verplicht hoe wil je spotten dan?

Nou, ik heb laatst een filmpje gezien in iemand zijn log.Alsof je de hele dag achter iemand staat.
He psst spot mij ff. En klaar ben je niemand die het ziet![]()

Mij boeid het geen reed of iemand spot, zelf ook me niet aan de 1.5 meter gehouden afgelopen tijd met trainen. Gaat er meer om dat de gym wel de lul is als mensen het niet doen en ze wel controle krijgen.Alsof je de hele dag achter iemand staat.
He psst spot mij ff. En klaar ben je niemand die het ziet![]()