Ligt eraan hoeveel er al in de relatie geïnvesteerd is.
Je kunt het toch altijd te sprake brengen. Niemand is verplicht om in een relatie te blijven. Als ik, jij, of iemand anders roids gebruikt en die andere is er niet mee eens, dan is die andere toch vrij om weg te gaan.
Ging over een paar pagina's terug, waarbij sommigen aangeven dat je jezelf moest zijn in soortgelijke situaties.
Je hoeft ook niet te liegen per se. Als het eventueel ter sprake komt dan zou ik gewoon zeggen dat je er wel wellicht geïnteresseerd in bent. Als er dan eenmaal een band is opgebouwd en je hebt allebei al soort van investering gedaan, dan zou ik het pas ter sprake brengen. Als jij een sollicitatiegesprek hebt, dan verbloem je het toch ook sommige antwoorden. Of geef je dan ook overal 100% eerlijk antwoord op? Als je de baan eenmaal hebt en ze hebben al deels in jou geïnvesteerd dan kun je het wellicht compenseren met andere kwaliteiten.
Met hij bedoelde ik
@vntl , die aangaf dat ze je moest accepteren zoals je bent. Wat ook zo is uiteraard.
Neem het eerlijk gezegd niet zo nauw. Jullie hopelijk ook niet.
Had eerlijk gezegd wel genuanceerd antwoord van jou verwacht, lmao. Als je niet accepteert dat ik een moordenaar of pedofiel ben dan houd je niet van mij.

Moet wel redelijk blijven natuurlijk.
Maar iig.. volgens mij is er wel een duidelijk verschil tussen ''afhaken'' en ergens begrip voor hebben. Je kunt altijd afhaken, zelf als je er begrip voor hebt.
Ik vind het overigens wel zorgelijk dat je nog na zo'n lange relatie nog hebt nooit meegemaakt dat diegene zo erg om je geeft/van je houdt wel begrip kan tonen voor het feit jij beslist wat jij met je eigen lichaam doet. Volgens mij heb jij ook eerst toestemming moeten vragen aan je vriendin voordat je die spuit in je kont zette.