Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.021
  • #124.022
Ligt eraan hoeveel er al in de relatie geïnvesteerd is.

Je kunt het toch altijd te sprake brengen. Niemand is verplicht om in een relatie te blijven. Als ik, jij, of iemand anders roids gebruikt en die andere is er niet mee eens, dan is die andere toch vrij om weg te gaan.

Ging over een paar pagina's terug, waarbij sommigen aangeven dat je jezelf moest zijn in soortgelijke situaties.

Je hoeft ook niet te liegen per se. Als het eventueel ter sprake komt dan zou ik gewoon zeggen dat je er wel wellicht geïnteresseerd in bent. Als er dan eenmaal een band is opgebouwd en je hebt allebei al soort van investering gedaan, dan zou ik het pas ter sprake brengen. Als jij een sollicitatiegesprek hebt, dan verbloem je het toch ook sommige antwoorden. Of geef je dan ook overal 100% eerlijk antwoord op? Als je de baan eenmaal hebt en ze hebben al deels in jou geïnvesteerd dan kun je het wellicht compenseren met andere kwaliteiten.

Met hij bedoelde ik @vntl , die aangaf dat ze je moest accepteren zoals je bent. Wat ook zo is uiteraard.

Neem het eerlijk gezegd niet zo nauw. Jullie hopelijk ook niet. ;)

Had eerlijk gezegd wel genuanceerd antwoord van jou verwacht, lmao. Als je niet accepteert dat ik een moordenaar of pedofiel ben dan houd je niet van mij. :emo: Moet wel redelijk blijven natuurlijk.

Maar iig.. volgens mij is er wel een duidelijk verschil tussen ''afhaken'' en ergens begrip voor hebben. Je kunt altijd afhaken, zelf als je er begrip voor hebt.

Ik vind het overigens wel zorgelijk dat je nog na zo'n lange relatie nog hebt nooit meegemaakt dat diegene zo erg om je geeft/van je houdt wel begrip kan tonen voor het feit jij beslist wat jij met je eigen lichaam doet. Volgens mij heb jij ook eerst toestemming moeten vragen aan je vriendin voordat je die spuit in je kont zette.

f**k wat ben je serieus :roflol:

hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?

• #124.024
Kan overigens niet ontkennen dat ik net als menig bodybuilder narcistische trekjes heb. Had alleen niet het idee dat ik ook tot uiting kwam op dit forum, gezien het feit ik(in tegenstelling tot anderen op dit forum) minder foto's post van mijzelf. Ik heb niet eens een fucking log, kun je nagaan.
Lol.

Ik kan me nog de periode herinneren voordat je hier af en toe wat posts deed en dat je destijds letterlijk alleen in het foto topic kwam om een foto te posten.

• #124.025
Je hoeft ook niet te liegen per se. Als het eventueel ter sprake komt dan zou ik gewoon zeggen dat je er wel wellicht geïnteresseerd in bent. Als er dan eenmaal een band is opgebouwd en je hebt allebei al soort van investering gedaan, dan zou ik het pas ter sprake brengen.
Helaas kwam ik daar niet mee weg; ik probeerde een direct antwoord tot 3x toe te vermijden. Mijnantwoord was ook dat er niet zo negatief tegenover stond en mij erin verdiepte, omdat ik uit wedstrijdoogpunt interesse had en mij goed bewust wilde zijn van de voor- en nadelen en wat er op een zo gezond mogelijke manier mogelijk was. Helaas vroeg ze door. Ik heb het dus nooit ter sprake gebracht, maar al heel snel in het gesprek (we hadden nog niet gedatet) vroeg ze expliciet door of ik weleens had gebruikt en toen ik het een beetje vermijdde wist ze genoeg. We hebben er daarna nog wel over gesproken, maar voor haar was het gewoon een no-go.
Als jij een sollicitatiegesprek hebt, dan verbloem je het toch ook sommige antwoorden. Of geef je dan ook overal 100% eerlijk antwoord op? Als je de baan eenmaal hebt en ze hebben al deels in jou geïnvesteerd dan kun je het wellicht compenseren met andere kwaliteiten.
Ik verbloem juist niets, in tegendeel (maar misschien is dat ook hoe ik ben). Ik probeer mij juist een beetje bescheiden op te stellen en benoem ook mijn zwakke punten. Dit ligt natuurlijk ook aan je situatie. Toen ik solliciteerde, was ik door iemand aangeraden en gevraagd te solliciteren. Men wilde mij dus graag hebben (en diegene die me had geadviseerd was m.i. wel erg lovend geweest), dus ik probeerde juist niet te hoge verwachtingen te scheppen. Natuurlijk snap ik dat wanneer je als onbekende ergens solliciteert, je je zwakke punten enigszins op een positieve manier uit te leggen (denk aan perfectionistisch zijn, stel je bent licht autistisch kun je dit positief brengen dat je je erg goed langdurig kan focussen op een bepaalde taak, maar zal je flebiliteit wel een ding kunnen zijn, dus aangeven dat je prioriteiten goed kan stellen en rationeel bent in dat soort dingen, heeft wel meerwaarde). Overigens zat ik dus een beetje in een luxe positie en als je goede papieren en een goed CV hebt, en in staat bent een goed verhaal te presenteren en zelfverzekerd bent v.w.b. de functie (en je goed hebt ingelezen en voorbereid), kun je m.i. best open en eerlijk zijn. Uiteindelijk komt dat je op de lange termijn wel ten goede denk ik.

Ik moet dus wel zeggen dat ik zelf bijna nooit heb hoeven te sollicteren. Ik heb vaker zelf sollicitatiegesprekken moeten voeren aan de andere kant van de tafel en mensen aangenomen. Dat is ook wel interessant en leerzaam.
Met hij bedoelde ik @vntl , die aangaf dat ze je moest accepteren zoals je bent. Wat ook zo is uiteraard.
Daar ben ik het mee eens, soms zal het dan ook gewoon niet klikken of is de klik niet wederzijds.

• #124.026
Misschien kan je met @BB_ je gevoelens uitwisselen.
Ik ga niet zo gauw over de rooie. En jij?
20200623_171250.jpg

:birthday::birthday:

Lang verhaal kort, hij zat te zigzaggen zodat ik er niet langs kon, voor mij rijden met 140 en dan afremmen tot 60, afsnijden.... Ja ik werd natuurlijk helemaal gek en heb hem signalen gegeven dat wij nu meteen bij elke willekeurige afslag eraf gaan en dan onze fittie oplossen, maar dat ging ofc net zoals die internet dbb gangsters, ipv lekker veilig achter je smartphone nu veilig in je auto. Wou hem er niet mee laten weg komen dus zijn werkgever gemaild. En raad eens, vanmorgen zag ik hem voorbij mijn huis rijden lol, dus hij rijd elke dag deze route. Plan was eerder opstaan en wachten tot hij voorbij komt en hem bij de stoplichten confronteren. Mijn vriendin vind dat geen goed idee, had al gezegd dat ik hem flink aan zou pakken wanneer ik hem tegenkom.

• #124.029
:popcorn:

• #124.030
Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?

Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?
Nouja, misschien kun je dan haar clit wel makkelijk vinden.

Maar nee, een kerel van een vrouw vind ik niet aantrekkelijk. Sterk is mooi, maar niet mannelijk.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #124.031
f**k wat ben je serieus :roflol:

hoelang ben je eigenlijk al vrijgezel?
Al heel mijn leven. Heb nog nooit een relatie gehad.

Roep maar wat. Ik vind het gewoon grappig om jullie onzekere mannetjes gefrustreerd te zien.

Lol.

Ik kan me nog de periode herinneren voordat je hier af en toe wat posts deed en dat je destijds letterlijk alleen in het foto topic kwam om een foto te posten.
Lol. Was dat toevallig dezelfde periode dat een paar mensen van dit forum dachten dat ik een catfish was en vervolgens om een foto met een lepel vroegen, omdat ze er beetje onzeker van werden. Of was dat daarna?:kiss:

Iig.. ik zie even de link niet mijn post en het feit dat ik toen alleen hier kwam om zo nu en dan een keer een foto te posten. Ik heb toch nooit ontkent dat ik narcistische trekjes heb? Sterker nog, ik heb het zelf toegegeven.

Ik vind het alleen ironisch dat ik voor narcist wordt uitgemaakt, terwijl ik volgens mij minder aan zelfverheerlijking doe dan anderen van dit forum. Vandaar mijn opmerking.

Of wellicht heeft er iemand nu wel genoeg moed verzameld om daar een eerlijk antwoord op te geven.

Helaas kwam ik daar niet mee weg; ik probeerde een direct antwoord tot 3x toe te vermijden. Mijnantwoord was ook dat er niet zo negatief tegenover stond en mij erin verdiepte, omdat ik uit wedstrijdoogpunt interesse had en mij goed bewust wilde zijn van de voor- en nadelen en wat er op een zo gezond mogelijke manier mogelijk was. Helaas vroeg ze door. Ik heb het dus nooit ter sprake gebracht, maar al heel snel in het gesprek (we hadden nog niet gedatet) vroeg ze expliciet door of ik weleens had gebruikt en toen ik het een beetje vermijdde wist ze genoeg. We hebben er daarna nog wel over gesproken, maar voor haar was het gewoon een no-go.
"Zie ik eruit als iemand die gebruikt?'' Bedankt voor het compliment.

je je zwakke punten enigszins op een positieve manier uit te leggen (denk aan perfectionistisch zijn,
Dat bedoelde ik ook inderdaad.

Ik probeerde te zeggen dat iemand wellicht een andere kijk heeft op je ''zwakkere punten'' als diegene bekend is met het totaal plaatje. Als je iemand je niet volledig kent, bijvoorbeeld tijdens zo'n gesprek, dan weet je ook niet hoe diegene anticipeert op bepaalde situaties. Als jij dan vervolgens kunt bewijzen dat je wel capabel bent in gevallen die er meer toe doen dan jouw zwakkere punten, waar je normaal gesproken 100% eerlijk over zou zijn, deze wellicht minder hard worden aangerekend.

Mensen hebben altijd een vooroordeel. Ik moet mijzelf ook 2x zo hard bewijzen als ik een nieuwe baan heb, omdat ze er toch vanuit gaan dat iemand die gespierd is wel retarded moet zijn. Pas als ze bekend zijn met een totaal plaatje wordt hier anders tegen aan gekeken.

Zo wordt er meestal ook een afweging gemaakt of je dan nog wel of niet nog de moeite bent. Als jij eenmaal een band hebt opgebouwd met iemand en er zijn genoeg andere kwaliteiten die je aantrekkelijk maken, dan wordt er meestal niet moeilijk gedaan over het feit dat jij steroids gebruikt. En zo wel, dan ben je sowieso altijd beter af imo. Het is nooit jouw verlies geweest in dat geval.

• #124.033
Onzeker? Wie is hier zichzelf keihard aan het verdedigen, lol.

• #124.037
Gisteravond een craving gehad... :(

• #124.039
  • Like
Waarderingen: vntl
Terug
Naar boven