Ze blonken niet uit in betrouwbaarheid.Vond ik ook een mooi ding met in die tijd met dat uniek buizenframe. Waren 2de hands op de duur best wel goedkoop op de kop te tikken, nooit gesnapt waarom dat model zo veel waardeverlies had
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze blonken niet uit in betrouwbaarheid.Vond ik ook een mooi ding met in die tijd met dat uniek buizenframe. Waren 2de hands op de duur best wel goedkoop op de kop te tikken, nooit gesnapt waarom dat model zo veel waardeverlies had
Vond ik ook een mooi ding met in die tijd met dat uniek buizenframe. Waren 2de hands op de duur best wel goedkoop op de kop te tikken, nooit gesnapt waarom dat model zo veel waardeverlies had
Tsja, als je het in die tijd langs een yamaha of honda zette niet nee. Maar voor met een **exoot** (beetje overdreven) te rijden waren ze lang niet zo slecht als al de japrijders beweerden.
Ik heb die van mij 3j zonder problemen zelfs in de winter gebruikt. Toen ik hem kocht had hij voor een duc al redelijk wat kilometers en ik heb er bijna 20.000 extra op gezet. Beetje geluk hebben. Het regelmatig laten stellen van kleppen was vooral duur als je geen kennissen hebt. Ik ga absoluut niet beweren dat het in die tijd de beste motoren waren, maar er werd wel gruwelijk overdreven door de jappers, die zelf vaak nog nooit een duc hadden gehadAls je ze goed onderhield en er niet mee in weer en wind reed waren het prima motoren, maar een paar herfst weken buiten onder een hoes kon al funest zijn.
Omdat ze de reputatie hadden onbetrouwbaar te zijn (wat niet helemaal terecht was, mijn nuda had minder pech dan de gemiddelde Japanse fiets, maar een vriend van mij had alleen maar ellende met zijn Monster 900). Ondertussen zijn Ducati's, tenminste veel modellen en met name die met de testastretta 950 blokken, juist heel betrouwbaar.
.Ik heb die van mij 3j zonder problemen zelfs in de winter gebruikt. Toen ik hem kocht had hij voor een duc al redelijk wat kilometers en ik heb er bijna 20.000 extra op gezet. Beetje geluk hebben. Het regelmatig laten stellen van kleppen was vooral duur als je geen kennissen hebt. Ik ga absoluut niet beweren dat het in die tijd de beste motoren waren, maar er werd wel gruwelijk overdreven door de jappers, die zelf vaak nog nooit een duc hadden gehad
Daarom zet ik de kast met de powertools op slot zodat de vrouwen er hier niet aan kunnen.Vandaag samen met mijn vader een nieuwe schutting geplaatst. Bij het verwijderen van de oude planken was een schroefje afgebroken en wilde ik deze uitboren. Flink veel kracht gezet op de boormachine en het boortje brak af. Hierdoor schoot de boormachine weg en doorboorde mijn duim (4,5mm boor ene kant er in andere kant er uit..)
Mijn vader geroepen en die heeft de boor uit de boormachine gehaald en vervolgens het boortje uit mijn vinger gedraaid (ja I know eigenlijk laten zitten vanwege slagaderlijke bloedingen enzo...)
Huisarts gebeld en kon meteen komen. Ze heeft het schoongemaakt en verbonden. Meteen een tetanusprik gekregen.
Waarschijnlijk alleen zenuw(en) geraakt en verder geen bot.. het dove gevoel trekt waarschijnlijk nog wel weg maar kan nog heel lang duren...
2 paracetamollen ingenomen tegen het kloppende gevoel en verder gegaan met de schutting. Hij is af 😃
![]()

)nog getraind vandaagVandaag samen met mijn vader een nieuwe schutting geplaatst. Bij het verwijderen van de oude planken was een schroefje afgebroken en wilde ik deze uitboren. Flink veel kracht gezet op de boormachine en het boortje brak af. Hierdoor schoot de boormachine weg en doorboorde mijn duim (4,5mm boor ene kant er in andere kant er uit..)
Mijn vader geroepen en die heeft de boor uit de boormachine gehaald en vervolgens het boortje uit mijn vinger gedraaid (ja I know eigenlijk laten zitten vanwege slagaderlijke bloedingen enzo...)
Huisarts gebeld en kon meteen komen. Ze heeft het schoongemaakt en verbonden. Meteen een tetanusprik gekregen.
Waarschijnlijk alleen zenuw(en) geraakt en verder geen bot.. het dove gevoel trekt waarschijnlijk nog wel weg maar kan nog heel lang duren...
2 paracetamollen ingenomen tegen het kloppende gevoel en verder gegaan met de schutting. Hij is af 😃
![]()

200k is ook wel echt gruwelijk veel voor een motor, 100k is ook al zeker niet slecht..
Met die van mij 70.000km gereden zonder veel bijzonderheden. Door Biggelaar laten tunen en onderhouden. Daarna meer dan 100k gereden met de eerste Multistrada. Met de motor daarvoor, mijn eerste, een Honda CB750 heb ik (uit armoede) zelfs meer dan 200k gereden. Die ging nooit echt stuk maar ik moest voortdurend sleutelen en olie bijvullen.
Respect voor jou is nu weg.Daarom zet ik de kast met de powertools op slot zodat de vrouwen er hier niet aan kunnen.
(Veel beterschap hee)

Ik voornamelijk tijdens t wandelen 🤣Ik 10min fietsen naar schoolmooie Drenthe bekijk ik nu tijdens het wielrennen
![]()
Haha ja vanochtend LB... dus de tetanusprik in mijn bovenarm laten zetten (en niet in mijn bovenbeen of bil) vanwege aankomende LB training.... (tetamusprik kan wat spierpijn geven 😅)
Ik zal het kastje wel gaan openen. Als er hier gewonden vallen leg ik de verantwoordelijkheid bij jou
O noooooo😅 bikkel! Beterschap 😘Vandaag samen met mijn vader een nieuwe schutting geplaatst. Bij het verwijderen van de oude planken was een schroefje afgebroken en wilde ik deze uitboren. Flink veel kracht gezet op de boormachine en het boortje brak af. Hierdoor schoot de boormachine weg en doorboorde mijn duim (4,5mm boor ene kant er in andere kant er uit..)
![]()
Edit de huisarts vroeg nog waar ik de tetanusprik wilde (bovenarm, bovenbeen of bil). Aangezien ik vanochtend UB had getraind koos ik maar voor bovenarm haha heb ik er met de UB training iig geen last van 😅
Thanks! Komt goedAii dat is iet zo mooi sterkte @Nononsense
Zenuw is a b*ch heb al 3 jaar een doof gevoel:/. Hopen dat het bij jou sneller hersteld want bij mij gebeurt dat niet ben ik bang voor.
had er meer last van dat ik mijn tel niet ontgrendeld kreeg omdat hij mijn vingerafdruk niet meer herkende 🤣🤣Ik ontken alles.Ik zal het kastje wel gaan openen. Als er hier gewonden vallen leg ik de verantwoordelijkheid bij jou