- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Toch wel tegen weekend tarief mag ik hopen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel tegen weekend tarief mag ik hopen?
Ik stuur je zo ff een PM
Weekend is 200% + 30 euro netto opkomstvergoeding

Dat is wel super netjes, dan zou ik met plezier gaanIk stuur je zo ff een PM
Weekend is 200% + 30 euro netto opkomstvergoeding![]()

Dat maakt het wel iets beter, maar afgelopen 4 weken is t al raak geweest en dan gaat de lol er wel vanaf. Waarvan 1 weekend zelfs op zaterdag 14 uur gemaakt en zondag 12.Dat is wel super netjes, dan zou ik met plezier gaan![]()
Dat maakt het wel iets beter, maar afgelopen 4 weken is t al raak geweest en dan gaat de lol er wel vanaf. Waarvan 1 weekend zelfs op zaterdag 14 uur gemaakt en zondag 12.

Zo moeilijk is het toch niet om een stekkertje in de oven te houden. ;s
Maakt het de moeite waard
ZIk vind t niet zo moeilijk, maar zeg dat maar eens tegen de operators.Zo moeilijk is het toch niet om een stekkertje in de oven te houden. ;s
Blijft iig meer van over dan bij 150%die 30,00 netto is interessant ,alleen van die 200% zal er netto weinig overblijven

En dan wordt je zeker ook nog betaald voor je consignatiedienst?Ik stuur je zo ff een PM
Weekend is 200% + 30 euro netto opkomstvergoeding![]()
Als je meer €68k per jaar krijgt maakt dat ook niet meer veel uit.die 30,00 netto is interessant ,alleen van die 200% zal er netto weinig overblijven
Jaa die ook nog inderdaadEn dan wordt je zeker ook nog betaald voor je consignatiedienst?
Zit ik nog net niet opAls je meer €68k per jaar krijgt maakt dat ook niet meer veel uit.

Dat was inderdaad geen goedkope fles.
Online kwam ik die tegen lol. Ik ga niet met mensen om die flessen van 16.000 bestellenDat was inderdaad geen goedkope fles.
Wie heeft dit nog liggen dat je kent?

Insgelijks.Online kwam ik die tegen lol. Ik ga niet met mensen om die flessen van 16.000 bestellen![]()

Als je meer €68k per jaar krijgt maakt dat ook niet meer veel uit.
Wat wordt er dan allemaal besproken op zo'n telcon? Bij ons is het nooit meer dan 4hKom er net achter dat ik volgende week woensdag én donderdag een telcon heb van 09:00 tot 18:30 uur met mogelijke uitloop. Wel vanaf m'n werk (niet thuis), dus komt ook nog reistijd bij. Bye bye salsalessen en training.

Wat wordt er dan allemaal besproken op zo'n telcon? Bij ons is het nooit meer dan 4h![]()