AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.642
Kom er net achter dat ik volgende week woensdag én donderdag een telcon heb van 09:00 tot 18:30 uur met mogelijke uitloop. Wel vanaf m'n werk (niet thuis), dus komt ook nog reistijd bij. Bye bye salsalessen en training.
Hoe lang? Dat werkt toch helemaal niet? Na een uurtje is de koek wel op hier.

• #124.645
4u wtf? Echt, als je zo lang nodig hebt, kan iedereen zich dan niet wat beter voorbereiden? ;)
Worden meerdere onderwerpen besproken, tekeningen, ontwerpen. En het is ook met pauzes hoor. Langer dan een uur aan een stuk doen we het nooit, komt de concentratie niet ten goede.
4u is al uitzonderlijk lang, maar bij echt een totaal nieuw en groot project worden er veel vragen gesteld die niet op 10 seconden zijn uitgelegd :o

• Like
Waarderingen: BB_
  • #124.646
Worden meerdere onderwerpen besproken, tekeningen, ontwerpen. En het is ook met pauzes hoor. Langer dan een uur aan een stuk doen we het nooit, komt de concentratie niet ten goede.
4u is al uitzonderlijk lang, maar bij echt een totaal nieuw en groot project worden er veel vragen gesteld die niet op 10 seconden zijn uitgelegd :o
Knap als je zo’n meeting effectief kan zijn. Ik ben echt na drie kwartier wel de aandacht kwijt.

• #124.647
Knap als je zo’n meeting effectief kan zijn. Ik ben echt na drie kwartier wel de aandacht kwijt.
Zoals ik zei, het is nooit 4u aan een stuk (ook bijna nooit 4un dat is de max). Als je over iets interessant een meeting hebt, waarbij iedereen dezelfde 'ideeën/interesses/verstandelijke capaciteit' heeft, is het niet moeilijk om je kopje erbij te houden hoor. Er is ook genoeg interactie. Een meeting met iedereen waar er wat over de resultaten van iedereen wordt gepraat boeit me ook niet, maar een meeting met de groep waarmee ik aan hetzelfde/gelijkaardige project werk is vaak wel interessant.

• #124.648
Hoe lang? Dat werkt toch helemaal niet? Na een uurtje is de koek wel op hier.
Ik heb halve dagen voorgesteld, maar heb het niet voor het zeggen. Eigen zou zoiets face-to-face zijn (UK), maar ja, corona hè.

Ik heb weleens een contractonderhandeling gehad die van 08.00 tot 21.30 duurde :roflol:. En de dag erna weer, maar toen kon de champagne wel open en hadden we een mooi contract na 2 jaar onderhandelen.

Ach ja, de politici hebben afgelopen weekend een nachtje doorgetrokken, dus het kan wel. Het is ook maar net hoe en wat je bespreekt, als je actief betrokken bent in de discussie, is anders dan uren een verhaal aanhoren. Wel pauzes elke 2,5 uur hoor.

• #124.649
Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.
20200729_160737.jpg

• #124.650
Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.
20200729_160737.jpg
misschien een coole ridder? met mondkapje dat zoent ook niet lekker.. :whiteknight:
kruip maar weer in je holletje jonkvrouwe

• #124.654
Laatst bewerkt:
  • #124.656
  • #124.658
F0E0AF3A-AF73-446A-B2F9-B67CB0EFF76B.jpeg
Come on Bro!!!

Terug
Naar boven