- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang? Dat werkt toch helemaal niet? Na een uurtje is de koek wel op hier.Kom er net achter dat ik volgende week woensdag én donderdag een telcon heb van 09:00 tot 18:30 uur met mogelijke uitloop. Wel vanaf m'n werk (niet thuis), dus komt ook nog reistijd bij. Bye bye salsalessen en training.
4u wtf? Echt, als je zo lang nodig hebt, kan iedereen zich dan niet wat beter voorbereiden?Wat wordt er dan allemaal besproken op zo'n telcon? Bij ons is het nooit meer dan 4h![]()

4u wtf? Echt, als je zo lang nodig hebt, kan iedereen zich dan niet wat beter voorbereiden?![]()
Worden meerdere onderwerpen besproken, tekeningen, ontwerpen. En het is ook met pauzes hoor. Langer dan een uur aan een stuk doen we het nooit, komt de concentratie niet ten goede.4u wtf? Echt, als je zo lang nodig hebt, kan iedereen zich dan niet wat beter voorbereiden?![]()

Knap als je zo’n meeting effectief kan zijn. Ik ben echt na drie kwartier wel de aandacht kwijt.Worden meerdere onderwerpen besproken, tekeningen, ontwerpen. En het is ook met pauzes hoor. Langer dan een uur aan een stuk doen we het nooit, komt de concentratie niet ten goede.
4u is al uitzonderlijk lang, maar bij echt een totaal nieuw en groot project worden er veel vragen gesteld die niet op 10 seconden zijn uitgelegd![]()
Zoals ik zei, het is nooit 4u aan een stuk (ook bijna nooit 4un dat is de max). Als je over iets interessant een meeting hebt, waarbij iedereen dezelfde 'ideeën/interesses/verstandelijke capaciteit' heeft, is het niet moeilijk om je kopje erbij te houden hoor. Er is ook genoeg interactie. Een meeting met iedereen waar er wat over de resultaten van iedereen wordt gepraat boeit me ook niet, maar een meeting met de groep waarmee ik aan hetzelfde/gelijkaardige project werk is vaak wel interessant.Knap als je zo’n meeting effectief kan zijn. Ik ben echt na drie kwartier wel de aandacht kwijt.
Ik heb halve dagen voorgesteld, maar heb het niet voor het zeggen. Eigen zou zoiets face-to-face zijn (UK), maar ja, corona hè.Hoe lang? Dat werkt toch helemaal niet? Na een uurtje is de koek wel op hier.
. En de dag erna weer, maar toen kon de champagne wel open en hadden we een mooi contract na 2 jaar onderhandelen. misschien een coole ridder? met mondkapje dat zoent ook niet lekker..Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.![]()

Denk dat zn paard op hol geslagen is. Ik zit alweer in mn holletje, morgen verder zoeken naar lekkere kikkerbilletjesmisschien een coole ridder? met mondkapje dat zoent ook niet lekker..
kruip maar weer in je holletje jonkvrouwe
Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.![]()
PM mij 😏🤭Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.![]()
Ik heb weleens een contractonderhandeling gehad die van 08.00 tot 21.30 duurde. En de dag erna weer, maar toen kon de champagne wel open en hadden we een mooi contract na 2 jaar onderhandelen.
@BB_ zat in een meeting.Ga je speciaal naar een kasteel. Geen prins...zelfs geen kikker gevonden om even lekker mee te zoenen. Sjonge.![]()
Het is ook altijd t zelfde...zitten ze in een meeting...maar dat verklaart wel dat die prins er niet was. Dankje
Die van mij met 4 maand dus saik niet zow