AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Kan het goed hebben 'zolang ik niet getriggerd word' en dat gebeurd op dit forum niet snel. Mijn hond kan dat veel beter, zo'n Snuffie kan daar veel van leren.

Ik merk op e trouwens niets van maagzuur op ace veel last van. Gainen is wel lastig, blijf maar mijn kcals uppen om ook maar iets aan te zetten.
Kind heeft je zen gemaakt? Of ben je gewoon niet zo licht ontvlambaar als ik.

Klopt, dit is waarschijnlijk ace en de maagzuur is echt zeer aanwezig deze keer. Normaal gesproken gebruik ik enth. En idd wat je zegt: die eetlust is killing. Op enth was dat minder dan op ace, dat is zeker.
 
Mijn TREST/MENT wss tren-ace blijkt te zijn.
Oprechte vraag: hoe kwam je daar achter?
En het klinkt mij onvoorstelbaar in de oren om een hele poos shit te injecteren waarvan je dus (kennelijk) niet 100% zeker wist wat het was. Ik mag aannemen dat je 'leverancier' nog even lekker de wind van voren van je krijgt?
 
Kind heeft je zen gemaakt? Of ben je gewoon niet zo licht ontvlambaar als ik.

Klopt, dit is waarschijnlijk ace en de maagzuur is echt zeer aanwezig deze keer. Normaal gesproken gebruik ik enth. En idd wat je zegt: die eetlust is killing. Op enth was dat minder dan op ace, dat is zeker.

Natuurlijk testosteron gaat omlaag bij nieuwe vaders.
 
Oprechte vraag: hoe kwam je daar achter?
En het klinkt mij onvoorstelbaar in de oren om een hele poos shit te injecteren waarvan je dus (kennelijk) niet 100% zeker wist wat het was. Ik mag aannemen dat je 'leverancier' nog even lekker de wind van voren van je krijgt?
De meesten injecteren iets anders dan dat ze denken te injecteren.
 
Kind heeft je zen gemaakt? Of ben je gewoon niet zo licht ontvlambaar als ik.

Klopt, dit is waarschijnlijk ace en de maagzuur is echt zeer aanwezig deze keer. Normaal gesproken gebruik ik enth. En idd wat je zegt: die eetlust is killing. Op enth was dat minder dan op ace, dat is zeker.

Ik merk wel een toename van agressie maar over het algemeen kan ik mij redelijk beheersen.
 
Kind heeft je zen gemaakt? Of ben je gewoon niet zo licht ontvlambaar als ik.

Klopt, dit is waarschijnlijk ace en de maagzuur is echt zeer aanwezig deze keer. Normaal gesproken gebruik ik enth. En idd wat je zegt: die eetlust is killing. Op enth was dat minder dan op ace, dat is zeker.
Heb nu ook maagzuur door tren e op lege maag
 
Oprechte vraag: hoe kwam je daar achter?
En het klinkt mij onvoorstelbaar in de oren om een hele poos shit te injecteren waarvan je dus (kennelijk) niet 100% zeker wist wat het was. Ik mag aannemen dat je 'leverancier' nog even lekker de wind van voren van je krijgt?
Omdat je tegenwoordig gewoon niet meer weet wat je injecteert. Maar als je tren hebt merk je dat in 9/10 gevallen wel, atlhans ik wel de sides zijn niet te missen.
 
Natuurlijk testosteron gaat omlaag bij nieuwe vaders.
Ik denk dat hij daar geen zorgen over hoeft te maken. Maar kan wel voorstellen dat je dingen anders gaat zien, omdat je ook een soort van voorbeeldfunctie hebt.

Oprechte vraag: hoe kwam je daar achter?
En het klinkt mij onvoorstelbaar in de oren om een hele poos shit te injecteren waarvan je dus (kennelijk) niet 100% zeker wist wat het was. Ik mag aannemen dat je 'leverancier' nog even lekker de wind van voren van je krijgt?
Omdat ik eerst op lagere dose begon en toen niet zoveel van merkte tot dat ik de dose verhoogde. Als je meer compounds gebruikt is het soms lastig in te schatten, gezien oestrogeen bijwerkingen ook even klote kunnen zijn.

Merkte het voornamelijk aan: constant moe, iedereen is je enemy, depressief, maagzuur,vermindert eetlust. Veel van die bijwerkingen kunnen ook van oestrogeen issues zijn, behalve de maagzuur en de psychose.

En wat de rest zegt: je weet niet eens wat je injecteert.
Heb nu ook maagzuur door tren e op lege maag
Ik heb dat alleen met 400+ tren-e. Ik du nu maar 50mg ace eod en merk het al. Of die enth is underdosed.
 
Ik denk dat hij daar geen zorgen over hoeft te maken. Maar kan wel voorstellen dat je dingen anders gaat zien, omdat je ook een soort van voorbeeldfunctie hebt.


Omdat ik eerst op lagere dose begon en toen niet zoveel van merkte tot dat ik de dose verhoogde. Als je meer compounds gebruikt is het soms lastig in te schatten, gezien oestrogeen bijwerkingen ook even klote kunnen zijn.

Merkte het voornamelijk aan: constant moe, iedereen is je enemy, depressief, maagzuur,vermindert eetlust. Veel van die bijwerkingen kunnen ook van oestrogeen issues zijn, behalve de maagzuur en de psychose.

En wat de rest zegt: je weet niet eens wat je injecteert.

Ik heb dat alleen met 400+ tren-e. Ik du nu maar 50mg ace eod en merk het al. Of die enth is underdosed.
Zit zelf op 400mg tren e p/w
 
Omdat je tegenwoordig gewoon niet meer weet wat je injecteert. Maar als je tren hebt merk je dat in 9/10 gevallen wel, atlhans ik wel de sides zijn niet te missen.
Van wat ik uit de Haarlem studie begreep is tren eigenlijk de enige compound die niet gefaked wordt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
En wat de rest zegt: je weet niet eens wat je injecteert.
Maar dat stuk vind ik dus onvoorstelbaar. Je koopt iets van een gast die (laten we zeggen) 'shady' is en dat spuit je in je lichaam, met alle potentiële gevolgen van dien.
Partydrugs kun je laten testen, toch? Kan dat met AAS niet?
 
Maar dat stuk vind ik dus onvoorstelbaar. Je koopt iets van een gast die (laten we zeggen) 'shady' is en dat spuit je in je lichaam, met alle potentiële gevolgen van dien.
Partydrugs kun je laten testen, toch? Kan dat met AAS niet?
Denk je dat iemand hier zijn gear laat testen? De meeste doen een bloedtest om te kijken wat hun testwaarden zijn etc, maar daar kun je nog niet heel veel uithalen wat voor compound het nou daadwerkelijk is. Gear laten testen is duur.

Drugs testen is veelal gratis tegenwoordig, omdat er veel meer mensen doodgaan aan de directe gevolgen van rec drugs dan steroids.
 
Van wat ik uit de Haarlem studie begreep is tren eigenlijk de enige compound die niet gefaked wordt.
De sides zijn ook niet te missen, bij deca,eq,npp hebben de meeste mensen toch niet door of het echt is of gewoon test.
 
Back
Naar boven