XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.865
Ik deed ooit 105, tot mijn schouder au deed. Nu moet ik mijn best doen met 70, zeker na Corona.

Komt we goed hoor. Borst is mijn zwakste onderdeel trouwens. En schouders. Waarschijnlijk zijn het vooral mijn schouders trouwens waardoor bench lastig blijft

• #124.866
Ik deed ooit 105, tot mijn schouder au deed. Nu moet ik mijn best doen met 70, zeker na Corona.

Komt we goed hoor. Borst is mijn zwakste onderdeel trouwens. En schouders. Waarschijnlijk zijn het vooral mijn schouders trouwens waardoor bench lastig blijft
altijd maar weer die schouders pfff :(

• #124.867
De grootste jongens bij ons hebben het minste kracht, de meeste halen er ook maar 100kg uit op de bench, en op squat ondanks dat ze massieve benen hebben geraken er zelfs niet.

Zijn meestal de '' ecto's '' die kunnen verbazen in kracht.

• #124.868
De grootste jongens bij ons hebben het minste kracht, de meeste halen er ook maar 100kg uit op de bench, en op squat ondanks dat ze massieve benen hebben geraken er zelfs niet.

Als je lang bent heb je bij een aantal lifts last van een groot moment. Met lange armen geldt dit voor bench. Met een lange rug voor deadlift. Daarnaast heb je meestal een langere rom als je lang bent. Dus moet je ook meer arbeid verrichten.

mijn benen zijn relatief niet extreem lang en dus is squatten voor mij verhoudingsgewijs makkelijker. Overigens geen smoesjes verder. Ik train voor, met en tegen mijzelf. En ik ben veertig dus de sterkste ben ik sowieso nooit.

• #124.869

Dan zullen ze ook niet groot zijn indien ze slechts 100 banken en squatten.

• #124.873
Ik geef meteen toe dat ik niet zo groot ben. Mijn doel is voor iemand in de veertig sterk en fit. Ik doe het gezien de vergelijkingen gisteren op het strand prima.

Als ik vergelijk met sommige meer serieuze bodybuilders hier stel ik niets voor. Maakt ook niets uit.

• #124.877
f**k wat is het warm. t*fus t*ring afzien hier in de sportschool. De ramen staan open maar het helpt geen kut. Voordeel: ik ben de enige malloot die hier nu staat te trainen.

Je bent laat kerel , ik was om 06.15 op sportschool en was toen al niet te harden .. ging meer water uit mijn lichaam dan dit ik erin kreeg

• #124.878
  • #124.879

Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.

Laatst bewerkt:
  • #124.880
Ik heb binnen een 8 maanden 100 gehaald op bp. En ik ben echt geen wonder en natty as f**k.

Helaas ben ik gevoelig voor blessures aan pezen en ligamenten. Dus tsja, ik moet nu heel rustig weer opbouwen. Liever minder benchen dan de boel verder kapot maken.

Terug
Naar boven