- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb ik niet. Alleen vage kennissen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik niet. Alleen vage kennissen
dat zijn niet zo'n bikkels als jou

Precies, beetje jammer dat ik nog ondanks dat nog steeds maar 70 kilo bp na Corona

met jouw stats?Precies, beetje jammer dat ik nog ondanks dat nog steeds maar 70 kilo bp na Corona![]()
Ik deed ooit 105, tot mijn schouder au deed. Nu moet ik mijn best doen met 70, zeker na Corona.
altijd maar weer die schouders pfffIk deed ooit 105, tot mijn schouder au deed. Nu moet ik mijn best doen met 70, zeker na Corona.
Komt we goed hoor. Borst is mijn zwakste onderdeel trouwens. En schouders. Waarschijnlijk zijn het vooral mijn schouders trouwens waardoor bench lastig blijft

De grootste jongens bij ons hebben het minste kracht, de meeste halen er ook maar 100kg uit op de bench, en op squat ondanks dat ze massieve benen hebben geraken er zelfs niet.
Zijn meestal de '' ecto's '' die kunnen verbazen in kracht.
De grootste jongens bij ons hebben het minste kracht, de meeste halen er ook maar 100kg uit op de bench, en op squat ondanks dat ze massieve benen hebben geraken er zelfs niet.
Zijn meestal de '' ecto's '' die kunnen verbazen in kracht.
Hij bedoelde paused en met 1 hand uiteraard voor dat benchen.Dan zullen ze ook niet groot zijn indien ze slechts 100 banken en squatten.
Dan zullen ze ook niet groot zijn indien ze slechts 100 banken en squatten.

Jawel hoor, heel hun leven aan de AAS , daarvoor niets opgebouwd. Vanzelfsprekend dus.Dan zullen ze ook niet groot zijn indien ze slechts 100 banken en squatten.
Jawel hoor, heel hun leven aan de AAS , daarvoor niets opgebouwd. Vanzelfsprekend dus.
f**k wat is het warm. t*fus t*ring afzien hier in de sportschool. De ramen staan open maar het helpt geen kut. Voordeel: ik ben de enige malloot die hier nu staat te trainen.
Het is zweten ja. Maar ik ben al een eind op weg, nog maar een paar setjes.Je bent laat kerel , ik was om 06.15 op sportschool en was toen al niet te harden .. ging meer water uit mijn lichaam dan dit ik erin kreeg