XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Damn als ik zo alles lees over tren, wat een rotzooi is dat zeg. Ben benieuwd of ze over de jaren heen iets kunnen ontwikkelen wat net zo effectief is als tren maar minder bijwerkingen heeft
     
    Damn als ik zo alles lees over tren, wat een rotzooi is dat zeg. Ben benieuwd of ze over de jaren heen iets kunnen ontwikkelen wat net zo effectief is als tren maar minder bijwerkingen heeft
    Gewoon niet zo hoog doseren en cycle kort houden
     
    Damn als ik zo alles lees over tren, wat een rotzooi is dat zeg. Ben benieuwd of ze over de jaren heen iets kunnen ontwikkelen wat net zo effectief is als tren maar minder bijwerkingen heeft

    Jij dacht dat ik een fattoe maakte met deze pic. ik weet niet waar die alpha verhalen vandaan komen. Het maakt mij iig beta af.
    1596447904680.png
     
    Damn als ik zo alles lees over tren, wat een rotzooi is dat zeg. Ben benieuwd of ze over de jaren heen iets kunnen ontwikkelen wat net zo effectief is als tren maar minder bijwerkingen heeft

    Alle sides ervan wennen wel alleen eerste 2 tren cycles zijn " spannend" omdat niet weet hoe je erop zal reageren.
     
    Alle sides ervan wennen wel alleen eerste 2 tren cycles zijn " spannend" omdat niet weet hoe je erop zal reageren.
    Heb precies het tegenovergestelde, wordt iedere keer beroerder.
     
    Cd uit 1998 verkocht aan een andere verzamelaar. Omdat hij nog in de originele wrapping zat sealed dus wat meer voor kunnen vragen. Gaat die fucking usa customs cdtje gewoon open maken mafkezen dat het zijn.

    Echt wtf denk je dat je met 1 cd kan smokkelen. Weeg het even of gooi het door een scan heen.
     
    Cd uit 1998 verkocht aan een andere verzamelaar. Omdat hij nog in de originele wrapping zat sealed dus wat meer voor kunnen vragen. Gaat die fucking usa customs cdtje gewoon open maken mafkezen dat het zijn.

    Echt wtf denk je dat je met 1 cd kan smokkelen. Weeg het even of gooi het door een scan heen.


    Geef maar gewoon toe dat die hele seal shit gewoon een scam van je was
     
    Geef maar gewoon toe dat die hele seal shit gewoon een scam van je was
    Nee dat is het niet ben geen tokkie uit Helmond. Plus ik heb een reputatie hoog te houden lol. Veel mensen weten dat ik ook fan ben dus mensen opluchting is het laatste wat ik zou doen. :(

    I
    20200804_102516.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    De nieuwe airco werkt sinds maandag. Sinds dinsdag kop vol snot, alle gewrichten pijn en koppijn, sinusontsteking :(
     
    Fuck wat is het warm. Tyfus tering afzien hier in de sportschool. De ramen staan open maar het helpt geen kut. Voordeel: ik ben de enige malloot die hier nu staat te trainen.
     
    Back
    Naar boven