Zelfs ik hoorde gisteren in de Efteling tot de 10% fitste mannen.Ik geef meteen toe dat ik niet zo groot ben. Mijn doel is voor iemand in de veertig sterk en fit. Ik doe het gezien de vergelijkingen gisteren op het strand prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs ik hoorde gisteren in de Efteling tot de 10% fitste mannen.Ik geef meteen toe dat ik niet zo groot ben. Mijn doel is voor iemand in de veertig sterk en fit. Ik doe het gezien de vergelijkingen gisteren op het strand prima.
Op het strand gisteren vond ik zelf dat ik bij de beste 5% van de volwassen mannen hoorde. Qua lichaam, want die rotkop is weinig aan te doen.Zelfs ik hoorde gisteren in de Efteling tot de 10% fitste mannen.
Klinkt ongeloofwaardig, maar toch is het zo, zijn er wel maar een aantal hoor. Zijn ook meteen diegene met een niet al te groot licht in de bovenkamer, maar goed.Dus je wilt zeggen, dat er bij gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Ik zei niet dat dat hee moeilijk wasZelfs ik hoorde gisteren in de Efteling tot de 10% fitste mannen.

Maar who cares tho. Ik lift zelf ook niet meer heavy, zorgt alleen maar voor blessures. Wij zijn toch geen powerlifters of wel?Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Ik moet wel zeggen, in de tijd dat ik bij Gold's trainde, heb ik meerdere mensen, juicy as f**k, uitgelachen omdat ze 80-100 kg smith machine squats, of wonky ass ondiepte squats met moeite deden.Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Lol dat red ik zelfsIk moet wel zeggen, in de tijd dat ik bij Gold's trainde, heb ik meerdere mensen, juicy as f**k, uitgelachen omdat ze 80-100 kg smith machine squats, of wonky ass ondiepte squats met moeite deden.
En mensen die heavy liften maar uit zien als een blok met vet?Ik moet wel zeggen, in de tijd dat ik bij Gold's trainde, heb ik meerdere mensen, juicy as f**k, uitgelachen omdat ze 80-100 kg smith machine squats, of wonky ass ondiepte squats met moeite deden.
Blij dat ons krachthonk in de kelder zit en best aardig te doen. He @Portonia1Je bent laat kerel , ik was om 06.15 op sportschool en was toen al niet te harden .. ging meer water uit mijn lichaam dan dit ik erin kreeg
Aaaiii dat beloofd wat... ik ben van plan om om 16.00 te gaan trainen 🙈Je bent laat kerel , ik was om 06.15 op sportschool en was toen al niet te harden .. ging meer water uit mijn lichaam dan dit ik erin kreeg
skip dat trainen, je moet nu geen vocht verliezen, je heb het nodig. Doe een terrasje met dit weer!Aaaiii dat beloofd wat... ik ben van plan om om 16.00 te gaan trainen 🙈

Maar who cares tho. Ik lift zelf ook niet meer heavy, zorgt alleen maar voor blessures. Wij zijn toch geen powerlifters of wel?
Jay culter etc, heeft ook nooit heel heavy zijn armen getraind en die waren groter dan onze armen samengevoegd .
Schijnbaar hecht je er wel veel waarde aan anders zag je er niet zo uit.Kracht vind ik wel belangrijk, ben meer van het powerbuilden.
Size is niet alles.
Niemand lacht mij iig uit als ik niet heavy lift in de gym. En als dat wel zo is, dan is het stiekem zodat ik het niet kan zien.Ik lach niemand uit, want ik weet nooit waarom ze doen wat ze doen. Alleen irritant als mensen door hun gedrag jouw trainingen verkloten.
Ja en achterlijke kleding zoals nektasjes. Maar dan vraag je er ook om.
Blij dat ons krachthonk in de kelder zit en best aardig te doen. He @Portonia1
ik dacht dat jij respect belangrijker vond dan angst.Niemand lacht mij iig uit als ik niet heavy lift in de gym. En als dat wel zo is, dan is het stiekem zodat ik het niet kan zien.