AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.883
Dus je wilt zeggen, dat er bij gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Klinkt ongeloofwaardig, maar toch is het zo, zijn er wel maar een aantal hoor. Zijn ook meteen diegene met een niet al te groot licht in de bovenkamer, maar goed.
En 2 locaties als dat van belang is.

• #124.885
Nog 4 setjes ... pfffff

• #124.886
Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Maar who cares tho. Ik lift zelf ook niet meer heavy, zorgt alleen maar voor blessures. Wij zijn toch geen powerlifters of wel?

Jay culter etc, heeft ook nooit heel heavy zijn armen getraind en die waren groter dan onze armen samengevoegd .

• #124.888
Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Ik moet wel zeggen, in de tijd dat ik bij Gold's trainde, heb ik meerdere mensen, juicy as f**k, uitgelachen omdat ze 80-100 kg smith machine squats, of wonky ass ondiepte squats met moeite deden.

• #124.889
Decline bb press bezet door 15 min skinny dudes!
Daarom maar zelf creatief geweest en van een flat chest press een decline gemaakt lekkere pomp ondanks :_) !

• #124.891
Ik moet wel zeggen, in de tijd dat ik bij Gold's trainde, heb ik meerdere mensen, juicy as f**k, uitgelachen omdat ze 80-100 kg smith machine squats, of wonky ass ondiepte squats met moeite deden.
En mensen die heavy liften maar uit zien als een blok met vet?

Zag laatst een fucking huge ifbb pro gast bij Basic fit en die deed alleen beetje aankloten met 10-20 kg dumbbells.

Wie weet hebben ze op dat moment wel last van blessures en kunnen ze niet heavy liften.

• #124.893
  • #124.895
Maar who cares tho. Ik lift zelf ook niet meer heavy, zorgt alleen maar voor blessures. Wij zijn toch geen powerlifters of wel?

Jay culter etc, heeft ook nooit heel heavy zijn armen getraind en die waren groter dan onze armen samengevoegd .

Kracht vind ik wel belangrijk, ben meer van het powerbuilden.
Size is niet alles.

• #124.896
@ Camelus zeker je ego wil ook wat :D

• #124.897
Ik lach niemand uit, want ik weet nooit waarom ze doen wat ze doen. Alleen irritant als mensen door hun gedrag jouw trainingen verkloten.

Ja en achterlijke kleding zoals nektasjes. Maar dan vraag je er ook om.

• #124.898
Kracht vind ik wel belangrijk, ben meer van het powerbuilden.
Size is niet alles.
Schijnbaar hecht je er wel veel waarde aan anders zag je er niet zo uit.

Mijn punt is dat het gewoon idioot is om die relatie te leggen. Je vindt het ook niet leuk als mensen jou veroordelen als jij een bepaalde kapsel hebt etc, maar je doet toch nu hetzelfde?

Plus zou het toch zonde zijn om straks een blessure te krijgen, waardoor je niet meer normaal kan liften. Ik spreek uit eigen ervaring, omdat ik ook dacht dat het tof was om zwaar te liften zodat mijn matties of de rest van de gym kon zien hoe zwaar ik wel niet kon liften.

Ben benieuwd of velen van jullie nog biggie doen als je te maken krijgt met klote blessures en wanhopig op zoek moet gaan naar experimentele peptides, omdat je bang bent dat als je naar de dokter moet hij aangeeft dat je minimaal een paar maanden niet kunt liften.

Ik lach niemand uit, want ik weet nooit waarom ze doen wat ze doen. Alleen irritant als mensen door hun gedrag jouw trainingen verkloten.

Ja en achterlijke kleding zoals nektasjes. Maar dan vraag je er ook om.
Niemand lacht mij iig uit als ik niet heavy lift in de gym. En als dat wel zo is, dan is het stiekem zodat ik het niet kan zien.

Terug
Naar boven