AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb ze voor blok 1 en blok 2, heb er alleen 2 niet.

Sportsociologie (een zwaar k*t boek met veel te moeilijke teksten, die heb ik zelf volgend jaar nodig)
en een andere van blok 2 verkocht aan een oud klasgenoot.

Als je meer praktijk wilt zou ik niet voor de opleiding kiezen maargoed! kom volgend jaar met mij sbe doen dan? :)

SBE?

Njah, ik ben meer van de theorie aan de praktijk koppelen, en van het managen ... mensen aansturen vind ik wel mooi om te doen :)

Zwaar moe, Hard! begint toch te werken, daarna na ehv ff zuipen en als einde lekker bij me vriendin slapen.

Zzzzz katabool weer.,... alcohol, TEVEEL cardio, WEINIG eten FUUUUU!!!1 moet gvd omgekeerd zijn.

SBE?

Njah, ik ben meer van de theorie aan de praktijk koppelen, en van het managen ... mensen aansturen vind ik wel mooi om te doen :)

Jah sport en bewegingseducatie, is dat je meer bezig bent met sporten stimuleren om te bewegen en hun leefstijl te veranderen. Bij sgm ben je bezig met het in elkaar zetten van beleidsplannen en andere saaie meuk

Jah sport en bewegingseducatie, is dat je meer bezig bent met sporten stimuleren om te bewegen en hun leefstijl te veranderen. Bij sgm ben je bezig met het in elkaar zetten van beleidsplannen en andere saaie meuk

Lesgeven is niet mijn ding ;) heb 0,5 jaar lang voor een klas gestaan voor m'n opleiding SPW... nooit meer weer

Lesgeven is niet mijn ding ;) heb 0,5 jaar lang voor een klas gestaan voor m'n opleiding SPW... nooit meer weer

hmm..ja ieder zijn ding. Ik zie het persoonlijk niet als lesgeven, meer groepen helpen. Ik zou ook zo pabo kunnen gaan maar dan zit je de hele dag met kinderen opgescheept:rolleyes: (wel veel chicks:D)

hmm..ja ieder zijn ding. Ik zie het persoonlijk niet als lesgeven, meer groepen helpen. Ik zou ook zo pabo kunnen gaan maar dan zit je de hele dag met kinderen opgescheept:rolleyes: (wel veel chicks:D)

Pff, dat lesgeven kwam me echt de strot uit .. ben ook maar gestopt met die stage :P

stages op het mbo zijn toch overal k*t, je word behandeld als een klein kind en moet k*t werk doen. Ik zit soms 3 maanden achter een pc beetje op fb, dbb en af en toe was er eens wat te doen. En op de andere stages word je zo hard genaaid dat je de hele dag in de weer bent k*t dingen doen. Ik zei er wat van maar toen kreeg ik als antwoord, ja je bent hier om te leren en ervaring op te doen. Als je op zon manier ervaring op doet denk ik niet dat je nog graag ooit ergens in die branche of sector wilt werken. Pure slavernij

stages op het mbo zijn toch overal k*t, je word behandeld als een klein kind en moet k*t werk doen. Ik zit soms 3 maanden achter een pc beetje op fb, dbb en af en toe was er eens wat te doen. En op de andere stages word je zo hard genaaid dat je de hele dag in de weer bent k*t dingen doen. Ik zei er wat van maar toen kreeg ik als antwoord, ja je bent hier om te leren en ervaring op te doen. Als je op zon manier ervaring op doet denk ik niet dat je nog graag ooit ergens in die branche of sector wilt werken. Pure slavernij

Ene kant gelijk, andere kant heb ik echt zeer leerzame stages gelopen, op een dagbesteding voor verstandelijk gehandicapten en in een internaat voor lvg jongeren met een gedragsstoornis ... dus slavernij was het niet echt .. heb veel mogen ondernemen en doen

Net pas thuis van m'n werk, bish3000 is het hele weekend weg en ik heb honger.:mad:

Zo werken tot 06:00 mrogen vroeg .. en om 09:00 alweer op het veld met de jeugd ... argh

dat ik pas dinsdag mijn bekwaamheids-attest kan afhalen bij het gemeentehuis :fuu:

toetsweek incomming dus moet ff lezen

wat moet je lezen dan?

Dat ik moe ben maa niet kn slapen

Terug
Naar boven