- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb maandag intest-les in de auto, om te kijken hoeveel lessen ik nodig heb. Vandaag even met een vriend in zijn Seat Ibiza gereden op het industrieterrein en in het buitengebied, ben bang dat ik véééél lessen nodig ga hebben, ondanks dat ik mijn A'tje al opzak heb.
Hoezo weg gainz? ik ga hier op curacao 5x per week trainen, ****ing veel eten als een veelvraat, omdat 1KG kip hier 9 gulden is = zo'n 3 euro, schulden zijn fokt op man doe rustig aan, ik spreek jullie morgen wel weer of vannacht

Bish3000 is het hele weekend weg.
Vrijwilligsters voor een goeie cardiosessie?
Wel chill dat ik de instructeur al een beetje ken, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken echt chille vent voor zover ik hem nu kenStelt niks voor, ik zit nu op 16 lessen en zou op kunnen. Gewoon proberen te doen wat die instructeur zegt, als een bejaarde rijden, veel VEEL kijken de rest gaat vanzelf.
En dat je veel moet kijken weet ik wel van de motor.. Echt té overdreven, maarja. Hoor maandag wel hoeveel lessen hij denkt dat ik nodig heb.

Disturbed - just stop.Kan mooie nummertje niet vinden
Komt zo bekent voor gvd
op 3.55 en 2.50
http://www.youtube.com/watch?v=b_krnEQ-b6s&feature=related
Karma + een dikke kus voor degene die zegt.