XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Daarnet even redtube gesurfed in het ziekenhuis via DBB als cover mantel maar ben teleurgesteld dat er nog maar zo'n weinig vid's in het tet*en topic staan...WTF PEOPLE

Morgen lessen. :(

Net klaar met werken, 2 uur powernap en dan op naar het voetbalveld

godver het brood en beleg is op :( Moet nu eerst naar de appie
Wel ff isolaat genomen

Ik moet echt verschrikkelijk nodig schijten, maar stelletje homo's hier zijn de wc aan het verbouwen en ik ga dus echt niet bij de buren schijten.

Gewoon in de wasbak jonguh en dan door de gaatjes duwen.

Hmm ik voelde 'm net zo heerlijk wegborrelen. Mja, komt zo toch wel weer terug. Ik wacht 5 minuutjes tot m'n broer terug is, kan ik z'n auto meenemen en ga ik lekker bij m'n vriendin schijten.

Pijn in de schouders tijdens de training net :(

Moet de hele dag al schijten, nu heb ik gvd een update gepost in het wat maakte jouw dag goed topic en nu hoef ik niet meer. FUUUUU

dat ik eindelijk me lege cd's heb, nadat ik iemand zijn winkel een paar minuten extra heb moeten openhouden omdat ik niet genoeg geld bij had, en nu weet ik niet waar ik muziek kan downe op het internet. zolang geleden en mijn oude methode via google doet het niet meer. jezus wat zou ik toch zonder dbb moeten, sorry maar daar ben ik weer; iemand een idee hoe ik muziek kan downe zonder limewear en die prul, dus gewoon via internet?

dat ik eindelijk me lege cd's heb, nadat ik iemand zijn winkel een paar minuten extra heb moeten openhouden omdat ik niet genoeg geld bij had, en nu weet ik niet waar ik muziek kan downe op het internet. zolang geleden en mijn oude methode via google doet het niet meer. jezus wat zou ik toch zonder dbb moeten, sorry maar daar ben ik weer; iemand een idee hoe ik muziek kan downe zonder limewear en die prul, dus gewoon via internet?

DVDvideosoft -> youtube video naar mp3
Meer heb je niet nodig ;).

omg vies handig. heb altijd liedjes gehad op yt die ik nooit kon vinden op het web nu kan ik die alemaal donwe!!thx!!

laatste vraag(hoopik) als ik met windows media player brand dan staat er branden is voltooid, maar als ik hem dan wil afspelen de cd dan doet ie et nie :mad: moet ik het branden op een speciale manier aflsuiten of weet ik veel wat:p

ps3 doet k*t

Koop dan ook gameboy

Terug
Naar boven