MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gister borst en armen gedaan en de volgende keer wou ik rug en schouders. Maar wordt wel beetje te zeg maar. Benen en buik ofzo zou natuurlijk nog wel een optie zijn (A)

kan ook, of gewoon een dag rust, kan geen kwaad(A)

godver word nu pas wakker :fuu:

Gefailed met squaten op de 6de rep met 130kg...

BAM... Op het squatrack...

Net op men zak gegaan met de fiets in een bocht :fuu:
Was gelukkig net met men handen aan het stuur aan't rijden, ik weet mijn val altijd goed te beperken met armen en benen (soms valt zelfs alleen de fiets:cool:) maar nu viel ik dus ook. En is altijd k*t als mensen dat zien + fiets rammelt :fuu:

Net op men zak gegaan met de fiets in een bocht :fuu:
Was gelukkig net met men handen aan het stuur aan't rijden, ik weet mijn val altijd goed te beperken met armen en benen (soms valt zelfs alleen de fiets:cool:) maar nu viel ik dus ook. En is altijd k*t als mensen dat zien + fiets rammelt :fuu:

Hoeveel keer val jij zo per jaar met je fiets?

Hoeveel keer val jij zo per jaar met je fiets?

Ik wist dat de soms zo ging overkomen :p Ik val doorgaans elke winter wel eens (als het sneeuwwinters zijn). Als je dagelijks over ijs fietst kan het bijna niet anders of je valt wel eens, heeft niks maar dan ook niks met kunnen te maken ;) Daarnet schoof mijn wiel ook weg in de bocht, terwijl ik helemaal geen grote hoek met het wegdek maakte.

Ik zuip nooit meer

Crap moet een motivatiebrief schrijven voor de SGM opleiding ... weinig zin in :P

Nice ... kan je me iets van een layout laten zien? weet niet zo goed hoe ik moet beginnen..

pm je mail ff dan stuur ik je die van mij

Ik heb me er net voor uitgeschreven xD
Ik heb nog boeken..intresse?

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 15:32 ----------

K*t heb hem verwijderd al een tijdje geleden :/ srry
maar als je er inzet dat je je eigen fitness centrum wilt beginnen kom je sowieso binnen.:D

pm je mail ff dan stuur ik je die van mij

Ik heb me er net voor uitgeschreven xD
Ik heb nog boeken..intresse?

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 15:32 ----------

K*t heb hem verwijderd al een tijdje geleden :/ srry
maar als je er inzet dat je je eigen fitness centrum wilt beginnen kom je sowieso binnen.:D

LoL.. als je boeken dezelfde zijn als die wie ik nodig heb . geen probleem ;)

:roflol:
Wakker geworden naast een dikkertje? :o

Nee, was echt te zat om te pompen en een chick mee te nemen naar huis :o

Dit was de fatale klap

25irwo4.jpg

LoL.. als je boeken dezelfde zijn als die wie ik nodig heb . geen probleem ;)

Ik heb ze voor blok 1 en blok 2, heb er alleen 2 niet.

Sportsociologie (een zwaar k*t boek met veel te moeilijke teksten, die heb ik zelf volgend jaar nodig)
en een andere van blok 2 verkocht aan een oud klasgenoot.

Als je meer praktijk wilt zou ik niet voor de opleiding kiezen maargoed! kom volgend jaar met mij sbe doen dan? :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven