XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gisteren een oude man uit het toilet gesleept , gast lag met zijn billen in de stront , was helemaal totall loss van de drank toen we hem uit het toilet hadden gesleept vroeg hij of we zijn kont konden afvegen haha lol

epic

K*tlui, ben ik ff weg gaan ze parispics uitwisselen.

I'm mad.

Je weet duidelijk niet waar je over praat, als ik nu een kuur zou doen zou ik zeker een hoop winnen

Zou toch zonde zijn. Zou je niet het maximale eruit halen terwijl je wél troep in je lichaam spuit.

Daarbij komt kijken, 18 is veel te jong. Among other things.

De meest zieke eiwitscheet ever gelaten op de begrafenis van m'n oma. Iedereen had door dat ik het was :fuu:.

allesch -.-

Nee wacht nog even tot na de zomer

:roflol: Ken genoeg mensen die kuren en nog niet eens 21 jaar.
Maar als ik zo je fysiek check zou ik eerst trainen.
Btw volgens mij zei je nog dat je niet elke dag je eten kon kopen en zo geen voedingsschema kon maken hoe the **** wil je aas kopen dan?
:roflol:

Btw volgens mij zei je nog dat je niet elke dag je eten kon kopen en zo geen voedingsschema kon maken hoe the **** wil je aas kopen dan?
Ik ga samen met Kersenpit kuren, dan wordt hij snel buff zonder iets te doen.

Ik train nu gewoon 4x per week, en eet wel genoeg alleen niet elke dag hetzelfde omdat het altijd even wachten is wat er in de koelkast ligt.En heb al aardig wat finanicieële meevallers gekregen en dat word nog alleen meer
Ik ga samen met Kersenpit kuren, dan wordt hij snel buff zonder iets te doen.

Net boven mn enkels ernstige botpijnen :mad: lijkt op de groeipijnen van vroeger.

Ik train nu gewoon 4x per week, en eet wel genoeg alleen niet elke dag hetzelfde omdat het altijd even wachten is wat er in de koelkast ligt.En heb al aardig wat finanicieële meevallers gekregen en dat word nog alleen meer

En daarom moet je niet gaan kuren, de ene dag krijg je genoeg binnen de andere dag te weinig en als je kuurt heb je alleen nog maar meer nodig;)

lol kers als je de max uit je kuur wilt halen zul je eerst wel ff moeten leren trainen, anders ook weggegooid geld imo

ik ben van plan om voor altijd clean te blijven maar ik schat nu al in dat ergens in de verre verre toekomst ik toch wel een kuurtje ga pakken :roflol:

Terug
Naar boven