- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Kers, als je zo blijft eten en doen dan zul je met een kkurtje ook niks winnen hoor![]()

Maar niet lief!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kers, als je zo blijft eten en doen dan zul je met een kkurtje ook niks winnen hoor![]()

) emoticon deed het 'm. Zo van touché!Je weet duidelijk niet waar je over praat, als ik nu een kuur zou doen zou ik zeker een hoop winnenKers, als je zo blijft eten en doen dan zul je met een kkurtje ook niks winnen hoor![]()
Je weet duidelijk niet waar je over praat, als ik nu een kuur zou doen zou ik zeker een hoop winnen
Je weet duidelijk niet waar je over praat, als ik nu een kuur zou doen zou ik zeker een hoop winnen
De meest zieke eiwitscheet ever gelaten op de begrafenis van m'n oma. Iedereen had door dat ik het was.
Nee wacht nog even tot na de zomeroke, als je dat denkt zou ik het zeker doen als ik jou was
Ken genoeg mensen die kuren en nog niet eens 21 jaar.
Ik ga samen met Kersenpit kuren, dan wordt hij snel buff zonder iets te doen.Ken genoeg mensen die kuren en nog niet eens 21 jaar.
Maar als ik zo je fysiek check zou ik eerst trainen.
Btw volgens mij zei je nog dat je niet elke dag je eten kon kopen en zo geen voedingsschema kon maken hoe the **** wil je aas kopen dan?
Ik ga samen met Kersenpit kuren, dan wordt hij snel buff zonder iets te doen.

Ik train nu gewoon 4x per week, en eet wel genoeg alleen niet elke dag hetzelfde omdat het altijd even wachten is wat er in de koelkast ligt.En heb al aardig wat finanicieële meevallers gekregen en dat word nog alleen meerKen genoeg mensen die kuren en nog niet eens 21 jaar.
Maar als ik zo je fysiek check zou ik eerst trainen.
Btw volgens mij zei je nog dat je niet elke dag je eten kon kopen en zo geen voedingsschema kon maken hoe the **** wil je aas kopen dan?
Ik ga samen met Kersenpit kuren, dan wordt hij snel buff zonder iets te doen.

Ik train nu gewoon 4x per week, en eet wel genoeg alleen niet elke dag hetzelfde omdat het altijd even wachten is wat er in de koelkast ligt.En heb al aardig wat finanicieële meevallers gekregen en dat word nog alleen meer
![]()