MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ben je uitgeweest, 4-5 uur thuis gaat om kwart voor 10 zolder trap omlaag, dan komt er iemand aan de deur, dan gaat de telefoon, dan gaat mn broers wekker of en tenslotte om het af te maken dat mn ma als een gek kakelt beneden aan de telefoon dat ik mee kan luisteren

:fuux:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een feest gister maar heb nu wel KOPPIJN

weet je wat echt mijn dag kan verpesten, als je een een melkpak op wilt pakken, en je denkt dus dattie vol is (maar dat melkpak is eigenlijk leeg), en dan til je hem dus zo op... en dan schiet je arm omhoog als een raket.. dan baal ik echt

dat heb ik echt moeilijk vaak:o

nu hek zin in negerzoenen die we niet hebben :fuux:

Ben best wel moe door het trouwfeest van mijn zus eigenlijk.
En een oud dametje zat mijn schoenen zwaar te bashen. "Ja, ze zijn wel speciaal he, ah. Ja. Het is een keer iets anders he?"
Ja waddafak. :mad: Ga sterven.

En een oud dametje zat mijn schoenen zwaar te bashen. "Ja, ze zijn wel speciaal he, ah. Ja. Het is een keer iets anders he?"

pics van schoenen zodat wij kunnen zien als haar mening rechtvaardig is

grt

Pics van wat je aan had en ook van zonder iets aan, kunnen we het kundig beoordelen.

pics van schoenen zodat wij kunnen zien als haar mening rechtvaardig is

grt

Google maar Iron Fist Shoe.
En als je ze niet mooi vind, ze stonden prachtig bij mijn jurkje :D

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Pics van wat je aan had en ook van zonder iets aan, kunnen we het kundig beoordelen.

Heb ik nog niet en heb ik wel, maar krijg je niet :D

Terug
Naar boven