Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap gewoon niet dat er zo'n groot taboe omtrend AAS is
En wat denk je van de gevolgen die het met zich mee kan dragen?lol kers als je de max uit je kuur wilt halen zul je eerst wel ff moeten leren trainen, anders ook weggegooid geld imo
ik ben van plan om voor altijd clean te blijven maar ik schat nu al in dat ergens in de verre verre toekomst ik toch wel een kuurtje ga pakken![]()
Wel als je er gewoon nog niet genoeg verstand van hebt en de risico's niet in ziet en denkt ''Oh ik doe gewoon even snel een kuurtje hup massa erop plakken.''Ik snap gewoon niet dat er zo'n groot taboe omtrend AAS is
Heb het eerder te klagen;
Vandaag lekker gedeadlift, moest ik daarnet de wc-bril omhoog doen.![]()
Nou als je voorover buigt om de wc bril omhoog te doen voel je die deadlifts wel![]()
Dat toont je respect tegenover de vrouwen.niemand die je zegt dat ding naar boven te doen? :/
Dat toont je respect tegenover de vrouwen.
Dat is tenminste wat ik heb geleerd maar ik doe dat ook nooit kan potverdomme wel richten.
Accuracy van 75%.
niemand die je zegt dat ding naar boven te doen? :/

Ik heb ook tulpenbakken ingezet met een deadlift rug, life is hard bro.
Vorige week kruiwagens volscheppen en daarna strooien, ook lekker voor je deadlift rug.
. Vrijdag gedeadlift en zaterdag van 8 tot 6 uur savonds 2 bomen omgezaagd. Al die boomstammen optillen en versjouwen...
ik had het serieus ook gister. Vrijdag gedeadlift en zaterdag van 8 tot 6 uur savonds 2 bomen omgezaagd. Al die boomstammen optillen en versjouwen...
![]()
weet je wat echt mijn dag kan verpesten, als je een een melkpak op wilt pakken, en je denkt dus dattie vol is (maar dat melkpak is eigenlijk leeg), en dan til je hem dus zo op... en dan schiet je arm omhoog als een raket.. dan baal ik echt