MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik snap gewoon niet dat er zo'n groot taboe omtrend AAS is

is er niet meesten zijn gewoon jaloers of kunnen er niet tegen dat iemand in een paar maanden kilos pakt terwijl anderen daar een jaar over doen.
Als iemand zijn lichaam ''verdoet'' wat boeit het jouw dan? Alsof het hun lichaam is maar toch zitten ze wel op elke topic te zeiken met ''je bent te jong of je bent nog te mager''

Als je wilt beginnen doe je het maar niemand houd je tegen

lol kers als je de max uit je kuur wilt halen zul je eerst wel ff moeten leren trainen, anders ook weggegooid geld imo

ik ben van plan om voor altijd clean te blijven maar ik schat nu al in dat ergens in de verre verre toekomst ik toch wel een kuurtje ga pakken :roflol:
En wat denk je van de gevolgen die het met zich mee kan dragen?
Wel als je er gewoon nog niet genoeg verstand van hebt en de risico's niet in ziet en denkt ''Oh ik doe gewoon even snel een kuurtje hup massa erop plakken.''
Zo werkt dat niet.

Heb het eerder te klagen;

Vandaag lekker gedeadlift, moest ik daarnet de wc-bril omhoog doen. :fuux:

Nou als je voorover buigt om de wc bril omhoog te doen voel je die deadlifts wel:D

gewoon pisse met bril naar beneden en dan afvegen met wcpapier wat je gemorst hebt als je wilt.

Wat een ongelooflijke vieze bak kwark. Krijg die klontjes er maar niet uit..............

Ik heb ook tulpenbakken ingezet met een deadlift rug, life is hard bro.

Vorige week kruiwagens volscheppen en daarna strooien, ook lekker voor je deadlift rug.

Ik heb ook tulpenbakken ingezet met een deadlift rug, life is hard bro.

Vorige week kruiwagens volscheppen en daarna strooien, ook lekker voor je deadlift rug.

ik had het serieus ook gister:P. Vrijdag gedeadlift en zaterdag van 8 tot 6 uur savonds 2 bomen omgezaagd. Al die boomstammen optillen en versjouwen...:(

ik had het serieus ook gister:P. Vrijdag gedeadlift en zaterdag van 8 tot 6 uur savonds 2 bomen omgezaagd. Al die boomstammen optillen en versjouwen...:(

Indd en ik had ook nog manke benen van de spierpijn die ik van donderdag benen training had:P

Maar ik doe het ervoor (de voeding die ik ervan koop)

althans, uiteindelijk heb ik er niks aan want ik krijg alleen maar meer spierpijn=meer voeding nodig=meer geld weg=eigenlijk geen winst van het werk. Lol.

weet je wat echt mijn dag kan verpesten, als je een een melkpak op wilt pakken, en je denkt dus dattie vol is (maar dat melkpak is eigenlijk leeg), en dan til je hem dus zo op... en dan schiet je arm omhoog als een raket.. dan baal ik echt

weet je wat echt mijn dag kan verpesten, als je een een melkpak op wilt pakken, en je denkt dus dattie vol is (maar dat melkpak is eigenlijk leeg), en dan til je hem dus zo op... en dan schiet je arm omhoog als een raket.. dan baal ik echt

En dat verpest jou hele dag?

:roflol:

ben je uitgeweest, 4-5 uur thuis gaat om kwart voor 10 zolder trap omlaag, dan komt er iemand aan de deur, dan gaat de telefoon, dan gaat mn broers wekker of en tenslotte om het af te maken dat mn ma als een gek kakelt beneden aan de telefoon dat ik mee kan luisteren

:fuux:

Terug
Naar boven