MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Van 12 tot half 6 aan de studie en dan vanavond het tentamen. ;(. Mort nog een heel boek

Weer voor m'n auto examen gezakt. Zag net een fietser niet. :roflol:

**** dit, je kunt beter zonder rijbewijs gaan rijden. :o

Was echt blij dat ik 'm in 1 keer gehaald had ..

Inderdaad, ik mocht 's ochtends om half 10 afrijden, niemand op de weg .. al die blagen op school heerlijk gewoon gas !

Teveel schoolwerk. Pffffffffffff

Dat ik zo weer naar die schijt tandarts moet :eek:

**** im pissed net half uur training liggen type, druk ik op verwerken, u bent uitgelogd !!!!! FUUUUUUUUUUUUU

fking schouders blessure:mad::mad:

Gewekt door de ramenwasser lol, die zat op me raam te tikken gvd terwijl ik pas om 12uur op me studie hoefde te zijn fuuu!!

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 12:37 ----------

Klopt, toen was ik dronken... het heeft een maandje geduurd ...

Haha Dat OT, heb ik ook heel vaak.. vooral in de sportschool :P

Haha echt he, zo aparte lucht werkt verslavend. Je gaat de hele tijd sniffen :roflol:

Gewekt door de ramenwasser lol, die zat op me raam te tikken gvd terwijl ik pas om 12uur op me studie hoefde te zijn fuuu!!

Haha echt he, zo aparte lucht werkt verslavend. Je gaat de hele tijd sniffen :roflol:

Vooral op legpress apparaat ... als je dicht op je snikkel zit .. dan ruik ik 'm het meest :P

Irritiant he? Die mensen die voor 12 uur al wakker rondlopen. Vond in mijn studententijd ook niks irritanter. Kom je om 7 uur 's ochtends met de eerste bus terug van een avond stappen, krijg je met dat soort idioten te maken.

Whahaha, ja man. Ben benieuwd als je langs iemand loopt of die ook iets in de gate zou hebben:P

En idd ZWAAR irritant!:P

Maarja, teminste wel optijd gewekt dan ben ik niet te hele dag lam. Dan maar wat minder slapaaa

Voor alle zekerheid een brief aangetekend versturen, die vervolgens nergens meer te bekennen is, daardoor met een vreselijke killing mood over straat lopen en flats stront van een meeuw op je kop krijgen. De eerste die mijn werkplek nu durft binnen te lopen is de klos..... >.<

Terug
Naar boven