- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Geloof me, dat is echt kut.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof me, dat is echt kut.

Wat een eikel is die @The NoviceInderdaad. Ik doe niet aan internetmatties. Ben gewoon eerlijk en mijzelf. Ik heb met niemand contact gehad over stemmen. Sterker nog, ik wist niet wat er maandag gaande wasen had de discussie tussen de mods en strive gemist en kwam er gisteren pas achter hoe de vork in de steel zat.
Laat ik mijn openheid geven, correct me if I'm wrong, maar dit constateer ik:
(Ik weet het, ik heb al gewonnen, de contest is over en het is rechtgetrokken, maar van mij mogen trieste figuren aan de schandpaal genageld worden en als ze niet gesanctioneerd worden. Het gaat mij niet om winnen, het gaat erom dat zoiets niet weer gebeurd en mensen gewoon als een vent eerlijk mogen zijn.)
@The Novice en @Gym4life gaven mij 1 ster. Prima als daar een goede reden voor is, dus ik vraag netjes wat hun argumententatie is. Dan krijg je dit:
Bovendien toevallig dat bovengenoemde 2 personen niet heel actief zijn hier, maar afgelopen week enkel hebben gepost als reactie op strive's foto's en 'm 5 sterren gaven en zijn log volgen (en ik ken die gasten amper, dus heb daar persoonlijk nooit een issue mee gehad). En mij op de laatste dag 1; nog voordat iemand anders strive of wie dan ook 1 ster hadden gegeven, daalde ik opeens na hun stem.![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk kan ik het achter mij laten en ik wil niet door blijven zeuren, maar enkel openheid geven, zodat iedereen ziet hoe sommige mensen echt zijn. Ik ga er dan niet over door, maar kan alleen maar zeggen: sluit deze gasten uit van toekomstige beoordelingen in contests.
Haha, ik meost lachen.
Het is je daarom vergeven.
Zie het als een compliment. Voor 95% van de Nederlanders is afvallen iets positiefs en aankomen negatief.Leidinggevende vroeg vanochtend aan mij of ik ben afgevallen. Bruh nee ben aan ‘t bulken
inb4 up the kcals

Daar heb je gelijk in idd. Alleen zie ik ‘t zelf niet zo en zou ik liever nu gaan cutten of op onderhoud eten. Maar slow en steady is het doel dus moet even doorzetten nuZie het als een compliment. Voor 95% van de Nederlanders is afvallen iets positiefs en aankomen negatief.![]()

Heb jij al antwoord gegeven waarom jij mijn post van domino's mint?
Sneu hè, ze doen het er gewoon om
Dat is een beste, 49 te hard of zo?
Mijn vriendin kreeg vandaag ook een boete binnen... Minder hoog, maar zo zonde van het geld

Nee niet eens, maar 36
In BE is dat voorkomen bij de rechter

Pittige boete iig. Ik wist niet dat het zo snel opliep.
Ervaring mee?

Binnen de bebouwde kom zijn ze altijd wat prijzigerPittige boete iig. Ik wist niet dat het zo snel opliep.
Enkele keertjes jaErvaring mee?
Binnen de bebouwde kom zijn ze altijd wat prijziger

Ervaring mee?
Binnen de bebouwde kom zijn ze altijd wat prijziger