Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zou ik zoiets niet doenDacht ik al. Heb je nog geluk dat het niet in een 30km zone was.
nu al aan het indrinken? moet ik je straks ook nog eens ophalen zeker
Klok m weg en ervaar glas 3
nu al aan het indrinken? moet ik je straks ook nog eens ophalen zeker
Denk eerst even een hapje eten, na de training beetje gains maken.
Pfff ik werk in een keuken en heb het gewoon opgegevenElke dag opnieuw weerstaan aan het eten op het werk 😂😂😂![]()
(knuffel) Bear mode tot ik daar weg benElke dag opnieuw weerstaan aan het eten op het werk 😂😂😂![]()
Ach lukt ma wel best goed om de zoveel weken zal ik wel eens 1 x toegeven Dan hou ik het wel vol 😂😂Pfff ik werk in een keuken en heb het gewoon opgegeven(knuffel) Bear mode tot ik daar weg ben
zou ik dus hebben bij leverpastei😂😂Lijkt me makkelijk zat. Ik had net een cracker met leverpastei gegeten en kreeg lichte kotsneigingen bij het zien van de foto.
Bol.com?Tijdje geleden een tv-meubel gekocht, bleek na levering kras op het bovenblad te zitten. Na lang wachten kwam vandaag het vervangende blad:
![]()
Nog nooit van gehoord, mja, gewoon terugsturen

Die hoeveelheden zijn eigenlijk alleen nuttig als je ook je vochtinname hebt gelimiteerd (en genoteerd met de bijbehorende tijdsstippen). Als je drinkt op geleide van de dorst pis je evenveel uit als dat je hebt gedronken, dus dan zijn de urinehoeveelheden niet zo zinvol. (Is alleen zinvol als iemand als hoofdklacht heeft vaak te moeten plassen, dan kan het zijn dat het steeds kleine beetje zijn door bijv. prostaatproblemen.)
Idee achter het beperken van de vochtinname is dat als er iets mis is met de vochthuishouding, je meer blijft uitpissen dan dat je drinkt (door je dorstgevoel te negeren). Als jij bijv. een bak kwark voor het slapen neemt, en al een uur of 2-3 niets gedronken hebt, en je blijft de hele nacht door urine produceren met 150-200 mL per uur oid., dan is er waarschijnlijk iets aan de hand.
Wat kleine dingen zou ik achterwege laten, maar een bak kwark van 500 g zou ik er wel bij zetten ja. Dat is ruim 400 g vocht.
Kreatinine is je nierwerking. Staat compleet los van of je creatine neemt of niet. Is je nierwerking afwijkend dan kan je vochthuishouding ontregelt raken. Daarom wordt dit vaak getest.Om even terug te komen op bovenstaande. Ik zal hierop getest worden;
![]()
Creatine is altijd hoger als ik getest wordt, kan komen door de creatine die ik als supplement gebruik.
Testen op natrium lijkt me niet toereikend in deze. Glucose kan ook dmv een vinger prikje.
Al met al lijkt dit mij een nutteloze test. Of zie ik dat verkeerd?
Kreatinine is je nierwerking. Staat compleet los van of je creatine neemt of niet. Is je nierwerking afwijkend dan kan je vochthuishouding ontregelt raken. Daarom wordt dit vaak getest.
Kalium is een zout wat ook van belang is voor je hartspier bijvoorbeeld. Bij een te laag kalium kan je hartwerking (dus rondpompen) verslechteren. Door een slechte pompfunctie van je hart kan e vocht vasthouden of juist teveel vocht afscheiden.
Natrium is het zout wat ook vocht reguleert.
Glucose nuchter wordt eigenlijk altijd bepaald.
![]()
Waarom moet je veel plassen bij diabetes mellitus?
Weet iemand waarom je bij diabetes heel veel moet plassen? Want ik...www.startpagina.nl
Alle testen zijn gewoon basics en logisch.