- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij sommige mensen triggert cafeïne idd ritmestoornissen, evenals drugs. Maar goed heb genoeg patiënten die dagelijks tot 4 koppen koffie drinken en nooit last hebbenDie van mij raadde veel sterke koffie af (i.v.m. eventuele hartritmestoornissen), maar alleen toen ik erover doorzeurde.
tis tenslotte zaterdagavond, de mooiste avond v d weekGa eens even naar boven of ik ergens nog eens iets in Iemand mag steken, maar vermoed van niet![]()

Taurine tekort?Heb de laatste tijd vaker spierkrampen in de nacht. Voornamelijk in m’n kuiten. Kan op een tekort wijzen van calcium en of magnesium?.
Heb de laatste tijd vaker spierkrampen in de nacht. Voornamelijk in m’n kuiten. Kan op een tekort wijzen van calcium en of magnesium?
echter loop ik ook bij de fysio, omdat m’n kniepezen geïrriteerd zijn en m’n kuitspieren daardoor op spanning staan.
logisch, zou ik ook niet doen. Zou gewoon de ha bellen, bloedprikken is kleine moeite. Ik weet toevallig dat het krampen kan veroorzaken, vandaarIk zie dat taurine vooral voorkomt in vlees en zeevoedsel. Deze eet ik nauwelijks. Verder eet ik vrij gevarieerd.
Er zijn tal van mogelijkheden en ik ga niet alles zomaar suplementeren. Een taurine tekort moet zeker getest worden via een bloedonderzoek?
Het is te lang geleden, dus het specifieke horen weet ik niet mee, maar Hambug Altstad is waar je moet wezen.Iemand een tip voor een hotel in Hamburg stad? Wou bij van der Valk reserveren maar die ligt 80km buiten Hamburg.![]()
Tnxs zal er morgen even naar kijkenHet is te lang geleden, dus het specifieke horen weet ik niet mee, maar Hambug Altstad is waar je moet wezen.
Je moet er maar tegen kunnen. Ik ging helemaal kapot aan wisselende diensten.
Heb 3 shifts atm, enige rukke is dat ik er vanmorgen evengoed om 7 uur uit moest omdat me sportschool alleen in de ochtend open is dus is een lang dagje zo helaasJe moet er maar tegen kunnen. Ik ging helemaal kapot aan wisselende diensten.
Hoe laat begin je met werken die dag dan?Heb 3 shifts atm, enige rukke is dat ik er vanmorgen evengoed om 7 uur uit moest omdat me sportschool alleen in de ochtend open is dus is een lang dagje zo helaas
Beetje kerelHeb 3 shifts atm, enige rukke is dat ik er vanmorgen evengoed om 7 uur uit moest omdat me sportschool alleen in de ochtend open is dus is een lang dagje zo helaas
00:00 tot 6:00 atm omdat het een proef is die derde shift.
Ben je nog wel even naar bed gegaan voorsat je moest werken?Heb 3 shifts atm, enige rukke is dat ik er vanmorgen evengoed om 7 uur uit moest omdat me sportschool alleen in de ochtend open is dus is een lang dagje zo helaas
Nope, half uurtje op de bank na trainen in slaap gevallen en dat was het.Ben je nog wel even naar bed gegaan voorsat je moest werken?
TrustuhNope, half uurtje op de bank na trainen in slaap gevallen en dat was het.
Zal zo wel goed slapen wss
Ff liggen en ogen dicht is wel fijn, ook al slaap je niet echt.Nope, half uurtje op de bank na trainen in slaap gevallen en dat was het.
Zal zo wel goed slapen wss