Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.381
n powernapje is heilig als je onregelmatig werkt :zzz:

• #126.385
Joker sets doen op je volume day :treuren::treuren:
Rookie mistake

• #126.390
Anders gewoon de racisme kaart trekken dat je daarom geen stage kan vinden op socialmedia. Vast wel een bedrijf met een moraalridder manager.

• #126.391
Zojuist het laatste konijn wat m'n ex en ik hadden laten inslapen. Normaal worden ze rond de 7 jaar maar deze heeft het bijna 11 jaar vol gehouden. Ze heeft het goed gehad en was gewoon op dus het is goed. Toch doet het t*ring veel pijn omhet beestje kwijt te raken. 😭

• #126.392
Zojuist het laatste konijn wat m'n ex en ik hadden laten inslapen. Normaal worden ze rond de 7 jaar maar deze heeft het bijna 11 jaar vol gehouden. Ze heeft het goed gehad en was gewoon op dus het is goed. Toch doet het t*ring veel pijn omhet beestje kwijt te raken. 😭
ahhwww. Flinke leeftijd wel inderdaad.
Sterkte!

• #126.394
Futloos wakker geworden, drie keer met diarree naar de wc vannacht.. Zo slap en plat als een pannekoek, ruim 3kg lichter.. Had al wat pijntjes hier en daar, dus even pas op de plaats.. Even niet trainen, of hooguit een deload, hoog in KH en dan ben ik zaterdag weer een beetje operationeel hopelijk. :roflol:

• #126.395
Futloos wakker geworden, drie keer met diarree naar de wc vannacht.. Zo slap en plat als een pannekoek, ruim 3kg lichter.. Had al wat pijntjes hier en daar, dus even pas op de plaats.. Even niet trainen, of hooguit een deload, hoog in KH en dan ben ik zaterdag weer een beetje operationeel hopelijk. :roflol:
Beterschap. Verder geen griep-/verkoudheidsklachten hoop ik?

In B4 corona-uitbraak op Kromhoutkazerne legt Defensie plat.

• #126.397
Niet leuk dit! Beterschap. Hoop dat het een beetje gaat werken.

• #126.398
Beterschap. Verder geen griep-/verkoudheidsklachten hoop ik?

In B4 corona-uitbraak op Kromhoutkazerne legt Defensie plat.
Thnx! Nee alleen slap gevoel, geen diarree meer en ook geen luchtwegklachten of verkoudheid. Door de diarree weinig voedingsstoffen opgenomen vermoed ik, vandaar dat slappe gevoel. Even rust, lekker in de sauna, paar nachtjes goed slapen.. Komt goed. :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.399

Beterschap maat! Je kan niet om zaterdag heendraaien. Ik weet je te vinden. :burns:

Terug
Naar boven