MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M 39j 1m86 116kg 18%

hmmmm....

You_mad_bro.gif

****ing jetlagg werd om 1 uur wakker, kat lag heel de tijd tussen mijn benen(nee niet bij mijn lul...), hmmmm wel lekker warm ze heeft like 30% bf dus lekker zacht:o

Bootable ding voor w7 gedownload, gebrand.. werkt niet......

Nu nieuwe downloaden. Heeft iemand toevalling een RapidShare account die ik mag gebruiken? :d

Appartement gaat niet door, FU verhuurder :(

Spiertje in m'n biceps opgerekt ... pijn als de malle nu...

kan niet wachten om mijn handen op dennis te krijgen

Rabobank pinpas reader kwijt ...

hoody train jij met die mind muscle conection shit??
hoe voer jij je reps uit snel heen langzaam terug of gewoon normaal

Negatiev doe je langzaam tot je een lekkere stretch voelt, positief doe je explosief en trek je die spier goed samen. Man sinds ik zo train maak ik dikke progressie, ik deed mind-muscle vooral in mijn schouder workouts, en sinds dien lopen mijn schouders goed voor. Nu doe ik mind-muscle in AL mijn workouts. **** de gewichten man, zorg gewoon dat je alleen op de spier focussed die je traint en niet cheated! Kai green style

Negatiev doe je langzaam tot je een lekkere stretch voelt, positief doe je explosief en trek je die spier goed samen. Man sinds ik zo train maak ik dikke progressie, ik deed mind-muscle vooral in mijn schouder workouts, en sinds dien lopen mijn schouders goed voor. Nu doe ik mind-muscle in AL mijn workouts. **** de gewichten man, zorg gewoon dat je alleen op de spier focussed die je traint en niet cheated! Kai green style

thx brah ik ga ook zometeen doen
welke gewichten gebruik je relatief licht en gewoon concentreren op de oefening?

Zakken voor rijexamen :(

Terug
Naar boven