AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb Yamaha's, 50 euro, kreeg er 3 verschillende soorten dopjes bij.. maar die dopjes kun je ook gewoon los kopen ;)

Yo Eu, die rubbertjes kan je los kopen. Of vraag aan een bekende of die ze nog hebt. Bij de meeste oordopjes krijg je extra rubbertjes.

Ik laat al dagen scheten die naar pepernoten ruiken... opzich oke maar al die blagen die op de lucht afkomen verpesten mijn dag!

gezeik om pepernoten aan mijn kop.... kssssst ga weg

Yo Eu, die rubbertjes kan je los kopen. Of vraag aan een bekende of die ze nog hebt. Bij de meeste oordopjes krijg je extra rubbertjes.
Thx:) Had volgens mij ook nog van die rubbertjes in de verpakking zitten maar m'n ma had ver verpakking weggegooid :(

Trekker gesloopt op m'n werk..:(

Boze baas = boos.

haha moest wel lachen kloon

Marcel = Giggelo

gezeik met me chick

Last vn puisten en me voeding is laatste tijd om te huilen

Kan m´n training van vandaag niet meer precies terughalen..:mad:

Zou naar m'n chick gaan, stond ik op station, was ik een trein te vroeg. Dus zou ik om 6 uur aankomen, en zou ze nog aan het eten zijn. Dus moest ik een half uur gaan wachten, en had het al ziek warm met t shirt, vest en jas, liep al lekker te zweten.

Dus ben maar weer naar huis gegaan :P

Wtf laatste tijd echt 0 energie tijdens trainingen, ging ook 2x KO op de grond vandaag tijdens rug training (srs) ik ben zo moe :( ik weet ff niet meer wat ik moet doen met mezelf:(

Ik heb in-ear oordopjes, en 1 van de rubbertjes is kwijt. Moet ik nu serieus nieuwe oordopjes kopen, of kun je die dopjes ook los kopen ofzo?
Vandaag bij de Action een setje gekocht voor €0,70 :) De dopjes waren wat kleiner, maar heb er met al m'n kracht één omgekregen. Komt nu weer lekker geluid uit de doppen:D

Terug
Naar boven