AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.741

Ze wilde mijn aandacht zo graag, dan zal ze die krijgen ook.

Liever kleuter humor dan zo zuur en gefrustreerd.
Je lijkt wel een wanhopige stalker, hoe je echt op IEDERE post van mij moet reageren
Als er iemand hier zuur/gefrustreerd is ben jij het wel die elke keer opmerkingen had over mijn posts. Nu heb je eindelijk door dat die krakkemikkige helden pogingen niks opleveren en ga je maar snel de gebeten hond spelen.

Wat valt er bij jou te stalken dan? Ik heb het nog niet gezien namelijk. Wellicht kun je me overtuigen.

• #126.742
Ze wilde mijn aandacht zo graag, dan zal ze die krijgen ook.

Als er iemand hier zuur/gefrustreerd is ben jij het wel die elke keer opmerkingen had over mijn posts. Nu heb je eindelijk door dat die krakkemikkige helden pogingen niks opleveren en ga je maar snel de gebeten hond spelen.

Wat valt er bij jou te stalken dan? Ik heb het nog niet gezien namelijk. Wellicht kun je me overtuigen.
Dan zijn waarschijnlijk 90% van de leden hier zuur en gefrustreerd. :trollface:

• #126.743
En de overige 10% zijn die hetzelfde mentale probleem hebben, de kontelikkers en hen die er een stijf plassertje van krijgen wanneer er weer een rel op DBB te lezen is.

• #126.745
Ik opteer voor goedmaakseks, is overigens de beste seks. Hoe meer haat en afgunst des te beter het wordt.

• #126.746
Dan zijn waarschijnlijk 90% van de leden hier zuur en gefrustreerd. :trollface:
Och hebben we deze mong**l ook weer.

Jij brengt het masochisme wel tot een nieuw niveau. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand na zoveel fucking zweepslagen nog zijn poep gezicht durft te laten zien.

word het niet tijd voor jullie om een keer te gaan daten ,de liefde spat er van af
Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ze voortaan even een toontje lager moet gaan zingen.
Overigens wel mooi dat letterlijk de simps van dit forum met haar eens zijn. En dan gek vinden dat ze nooit aandacht krijgen van een vrouw. But muhh princesssssss :whiteknight:

• #126.749
Had dit forum niet een optie waarbij je ervoor kon zorgen dat je de post van een bepaald lid niet meer ziet? Zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe?

word het niet tijd voor jullie om een keer te gaan daten ,de liefde spat er van af
Laat ik liever over aan de vrouwen met een gebrek aan zelfrespect 😉

• #126.750
Had dit forum niet een optie waarbij je ervoor kon zorgen dat je de post van een bepaald lid niet meer ziet? Zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe?
20200927_172230.jpg

• #126.754

Laat ik liever over aan de vrouwen met een gebrek aan zelfrespect
Net alsof jij dat niet wist. "'Kijk nog even hoe ik je negeer''. Ik weet niet wat ik erger moet vinden: die uitgekauwde tweedehands grappen van je of deze krakkemikkige acties :roflol::roflol:

Maar inderdaad een verstandige keuze voor jezelf.

Th0maz, je weet ze ook elke keer weer op de kast te krijgen he :roflol:
Ben je trots op mij mamma?

• #126.756
Ben je trots op mij mamma?
[/QUOTE]
Hahah, nou dat niet, maar verbaas me er wel elke keer over :roflol:

• #126.760
@mods, kan er een nieuwe banner worden ingevoerd, ik wil wel graag laten weten dat ik een simp ben.
Ik ben alweer vergeten wat simp is, kan die termen echt niet onthouden. :P Waarschijnlijk zal ik het ook wel zijn, maar ik wil alleen woorden in gewoon Nederlands/Engels in mijn banner die ik zelf begrijp.

Terug
Naar boven