MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.761
En de overige 10% zijn die hetzelfde mentale probleem hebben, de kontelikkers en hen die er een stijf plassertje van krijgen wanneer er weer een rel op DBB te lezen is.
Het is toch kontenlikker, tenzij er maar één kont is...
...ow wacht, er is er ook maar één echte...
... die van @Kathlinoo :peachy:

• #126.764
En de award voor de grootste huilenbalk van het forum gaat naar..................

• #126.768
Hahah, nou dat niet, maar verbaas me er wel elke keer over :roflol:
[/QUOTE]
Wellicht zijn sommigen toch niet zo zeker van henzelf als ze beweren.

20200927_183350.jpg
1601230619443.png

Jeetjemina, wat krijgen we nou.. word ik nu ook al negeert door de grootste beta van dit forum. Wat een ramp.

KIJK KIJK IK NEGEER HEM OOK!! Mag ik nu aub een like?? Please like me!!!!! Fucking orbiters :roflol:

Gewoon negeren wat @th0maz zegt, of inderdaad op de negeer zetten. Ik lees ook 0 posts waarin hij mij citeert. :p
SIMPS UNITE!!

Jij reageert altijd op mijn posts. Stop met dat fucking kontenlikken mietje.

• #126.771
Hahah, nou dat niet, maar verbaas me er wel elke keer over :roflol:
Wellicht zijn sommigen toch niet zo zeker van henzelf als ze beweren. Quote

Ik denk altijd maar zo, respect moet van beide kanten komen. Nou ik zal weer ophouden van serieus doen en me te bemoeien :p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.776
50mg MT2? Zeg maar 5 hele vials
Neen..ik had de 2 ml ipv 0.2 ml of zo ingespoten. Ik herinner me dat ik het met te weinig water had gemengd waardoor de concentratie 10 keer hoger was...als ik me goed herinner. Heb het hier toen ook gepost..in het melanotan topic.

• #126.777
Wellicht zijn sommigen toch niet zo zeker van henzelf als ze beweren. Quote

Ik denk altijd maar zo, respect moet van beide kanten komen. Nou ik zal weer ophouden van serieus doen en me te bemoeien :p
Zeker weten. En respect moet je ook verdienen. Een mediocre puta die mij denkt de les te komen lezen of een paar wanhopige simps verdienen die in ieder geval niet.

Terug
Naar boven