Ok. Wie the f**k ben jij dan? Weer een whiteknight? Dit is geen onlyfans cuckAfdeling kleuterhumor checking in voor meer van 't zelfde laken en pak.
En dat is jammer, want het posten van die fabel was prachtig.
Dat zijn normen en waarden fucking mong**l. Respect is iets wat je moet verdienen. Er zijn genoeg hier die respect verdienen omdat ze een goed fysiek hebben bijvoorbeeld. Daar hoor jij met jouw uitgekakte blubber fysiek met gemuteerde kindertekeningen niet bij.Respect tonen is iets wat je wordt bijgebracht tijdens je opvoeding mafkees! Wie goed doet, goed ontmoet! En respect tonen is iets wat zwaar ontbreekt bij jou, bijna elke post die jij plaatst getuigd daarvan! Ik heb het al eens eerder gezegd, ik hoop voor jou dat je in het echte leventje niet zo bent want er komt een moment dat het je allemaal zeer tegen gaat zitten. Ook ik ben nu van de negeer partij!
Tja als je negeert wordt dan valt er ook moeilijk te rellen.
Van die simps had ik sowieso niks verwacht, maar als je eerst overal stoer een mening over gaat vormen en dan na de confrontatie iemand gaat negeren EN in slachtofferrol gaat kruipen dan laat je je wel erg kennen.