AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.821
Besmettings aantal neemt toe, nieuwe maatregelen. Gaan de gyms dicht? Wieweet.

• #126.824
20200819_154236.jpg

• #126.827
Weer voor de gek gehouden door de joker sets. Opeens 3x 95% van me max 😱 😭

• #126.828
Pfff, wat een deprimerend snertweer. Door de regen naar de gym, in het donker thuiskomen en weer een jas aan. Krijg gelijk zijn in chocolade kruidnoten , warme chocomel met slagroom en om de lampjes in de boom te hangen. Wanneer is de intocht? O nee, die is afgelast. :(

• #126.829
Pfff, wat een deprimerend snertweer. Door de regen naar de gym, in het donker thuiskomen en weer een jas aan. Krijg gelijk zijn in chocolade kruidnoten , warme chocomel met slagroom en om de lampjes in de boom te hangen. Wanneer is de intocht? O nee, die is afgelast. :(
Vandaag lekker naar de gym, first dates gekeken en ik heb zo nog een njoy reepje te eten... laat het buiten maar regenen. Ik heb het binnen lekker warm :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.831
op naar een nieuwe date @BB_
Doe je wel voorzichtig met dat kleine meisje :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.832
Ok. Wie the f**k ben jij dan? Weer een whiteknight? Dit is geen onlyfans cuck
En dat vraag je je nu al af?

Ik ben degene die dit onderwerp niet volgt, maar wie hier hierheen getrokken wordt omdat een mij onbekende, een zekere @th0maz, het al twee (2!) keer nodig vond mijn posts te citeren. De eerste keer kan een vergissing of vragen om aandacht zijn, de tweede keer is domheid of aandringen.

Aangezien jij blijkbaar denkt dat die Engelse woordjes stoer zijn, zal ik er gebruiken die wel van toepassing zijn: Right back at ya!

Een suggestie als je mijn aandacht niet blieft, is om onderstaande te vermijden:
1. Bashpogingen, of wat voor zulks door lijkt te moeten gaan, van mij of middels mijn posts;
2. Beantwoorden van mijn posts;
3. Bedelen om mijn aandacht.

Ter overweging, omdat we beiden zo van fabels houden, attendeer ik je graag op de volgende:
Het zal je dus niet lukken, het is je natuur.

Fijne voortzetting!

• #126.833
Helemaal verheugd op Pepsi Max ginger nu ik nog eens naar de AH kon ik Gent. Was de rayon helemaal leeg :janken: :janken: .

• #126.834
Shit, ben ik het weer met orson eens, ik mag die 'hart op de tong houding' wel.
Veel bodybuilders zijn ook gewoon bitches.

• #126.836
Had voor m'n bijbaan ~36 uur werk staan van donderdag t/m maandag, maar alles is gecanceld na de aangescherpte maatregelen :( Rip ~530 euro nu ga ik failliet.

• #126.837
Mailtje gehad van school dat voorlopig ALLE lessen en tentamens online gaan plaatsvinden, verdomme.

• #126.839
Hoort dit niet in het wat maakt jouw dag goed topic? Lekker in bed liggen en je lessen volgen terwijl je fapt.

Het heeft zeker zn voordelen, vooral mbt. mijn nachtrust. Maar thuis tentamens maken is verschrikkelijk, klussende buren, spelende kinderen in de speeltuin waar mijn slaapkamer aan grenst (raam dicht, daar schreeuwen ze wel doorheen). Online colleges volgen is ook echt een drama om je aandacht erbij te houden.

• Like
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven