- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Besmettings aantal neemt toe, nieuwe maatregelen. Gaan de gyms dicht? Wieweet.
Pest hem niet zo. Anders komen thomaz en ik even langs
Mooie hond man! En heeft een look van: What the f**k is going on here?! Lol

DankjeMooie hond man! En heeft een look van: What the f**k is going on here?! Lol![]()
Vandaag lekker naar de gym, first dates gekeken en ik heb zo nog een njoy reepje te eten... laat het buiten maar regenen. Ik heb het binnen lekker warmPfff, wat een deprimerend snertweer. Door de regen naar de gym, in het donker thuiskomen en weer een jas aan. Krijg gelijk zijn in chocolade kruidnoten , warme chocomel met slagroom en om de lampjes in de boom te hangen. Wanneer is de intocht? O nee, die is afgelast.![]()

En dat vraag je je nu al af?Ok. Wie the f**k ben jij dan? Weer een whiteknight? Dit is geen onlyfans cuck
Welk hart? 🤔Shit, ben ik het weer met orson eens, ik mag die 'hart op de tong houding' wel.
Veel bodybuilders zijn ook gewoon bitches.
Hoort dit niet in het wat maakt jouw dag goed topic? Lekker in bed liggen en je lessen volgen terwijl je fapt.Mailtje gehad van school dat voorlopig ALLE lessen en tentamens online gaan plaatsvinden, verdomme.
Hoort dit niet in het wat maakt jouw dag goed topic? Lekker in bed liggen en je lessen volgen terwijl je fapt.