- Waardering
- 22.485
En dat tijdens de dinsdagavond rel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat tijdens de dinsdagavond rel!
Allemaal ingesteld
Geen goede noice cancelling oordopjes? Of helpt dat niet?Het heeft zeker zn voordelen, vooral mbt. mijn nachtrust. Maar thuis tentamens maken is verschrikkelijk, klussende buren, spelende kinderen in de speeltuin waar mijn slaapkamer aan grenst (raam dicht, daar schreeuwen ze wel doorheen). Online colleges volgen is ook echt een drama om je aandacht erbij te houden.
Geen goede noice cancelling oordopjes? Of helpt dat niet?

Misschien is dit iets voor je:Zeker, scheelt een slok op een borrel. Blijft verreweg van ideaal om 3u met oortjes in te zitten, daarnaast ga ik ook wel goed op achtergrond geluid, absolute stilte kan ik me echt niet op concentreren, maar schreeuwende kinderen etc is dan weer de andere kant![]()
Misschien is dit iets voor je:
![]()
Are you too missing the office?
Are you too missing the office? Keyboard clattering, office dogs and printer errors.soundofcolleagues.com
Vind ik zelf 1 van de fijnere programma's om te gebruiken
.Jouw zelfbeeld is dan toch realistischer dan ik dacht.Wanneer je kop fucking groot in beeld komt tijdens een meeting en je realiseert hoe focking lelijk je eigenlijk bent.
Maar goed dat ik binnenkort een afspraak heb gepland bij mijn kliniek.
Amputatie?Wanneer je kop fucking groot in beeld komt tijdens een meeting en je realiseert hoe focking lelijk je eigenlijk bent.
Maar goed dat ik binnenkort een afspraak heb gepland bij mijn kliniek.
Sexual market value
"Hallo, ik ben Th0maz. Ik wil hierbij te kennen geven dat ik graag wil solliciteren op de openstaande vacature [###]. Mijn sterkte punten zijn voortplanten en overal mijn geslachtsdeel in steken. Ik lig goed in de markt, daarmee doel ik uiteraard op mijn SMV. Mijn hobbies buiten neuken zijn bodybuiling [sic] en trollen op het internet. Ik heb geen cv bijgevoegd, want beschik hier niet over aangezien dit toch niet bijdraagt aan ons levensdoel.
Waar wil je 'm nu weer insteken?