Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buffe traps heeft je headphone wel
In het weekend mag je best nat worden hoor- zeiknat geworden door de regen let op : door de regen!
- pot pindakaas laten vallen ( gelukkig na het smeren )
Hupsakee 🥳
vies kan ook heel lekker zijnKrijg de rillingen als jij zoiets zegt, oud vies mannetje...brrrrr
We snappen het al.
How to pay here for![]()
Bezuinigingen kunstsector
De gevolgen: Yes yes yes girl! What?? No munie? Here... suk a kok!www.dumpert.nl
??BeterschapWakker geworden met de meest intense keelpijn ooit.
10% deload en terug opbouwen, dan komt het wel goed met die 52.5Kutzooi, eerste set 5x52,5 ohp ging goed. Maar op de tweede al een fail. Daar gaat mijn vpr.
Kut
Ja, doen we ook nu maar even terug naar 50 om de boel netjes af te maken. Nog meer falen op 52,5 heeft geen zin. Volgende keer beter.Denk ook dat ik ga micro loaden. Ik heb een setje gekocht. Want dit zat er een keer aan te komen natuurlijk10% deload en terug opbouwen, dan komt het wel goed met die 52.5
2-3 weken blijven proberen past er ook bij; om te kijken of het geen incidentele faal training was en je kunt bijvoorbeeld vanaf 5x3 reps opbouwen. Als dat ging natuurlijk.Ja, doen we ook nu maar even terug naar 50 om de boel netjes af te maken. Nog meer falen op 52,5 heeft geen zin. Volgende keer beter.Denk ook dat ik ga micro loaden. Ik heb een setje gekocht. Want dit zat er een keer aan te komen natuurlijk