AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.881
Jullie mogen mij best roasten, ik had de voorzet al gegeven met 'ik ben kameel'.
Wie uitdeeld moet ook incasseren. Maar doe dan niet zo p*ssy :o:o

• #126.885
Hallo ik ben Kameel,

Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".

Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.

Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.

Mist alleen iets met spuit en ml's. Verder chapeau.

• #126.886
Iemand die precies alle oefeningen moest doen die ik moest doen. Maar dan 20 sets per oefening doet??? Die vent heeft een halfuur extensions lopen doen, toen vroeg ik hoeveel hij nog moest en toen moest hij nog meer sets doen en leg curls (combi-apparaat) heel mn workout verneukt. Ben echt moker pissed

• #126.887
Iemand die precies alle oefeningen moest doen die ik moest doen. Maar dan 20 sets per oefening doet??? Die vent heeft een halfuur extensions lopen doen, toen vroeg ik hoeveel hij nog moest en toen moest hij nog meer sets doen en leg curls (combi-apparaat) heel mn workout verneukt. Ben echt moker pissed

sorry wist niet dat jij het was

• #126.890
Lig je net even een powernap te doen staan ze weer met de collectebus voor de deur te rammelen.

• #126.891
Hallo ik ben Kameel,

Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".

Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.

Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
Reported.

• #126.896
Online tentamens en colleges suckt gewoon , motivatie is naar de bodem gezakt . Enige voordeel is het kunnen gymmen wanneer je wilt en inderdaad de goede nachtrust.
Snap ik. Is ook echt vermoeiend je aandacht erbij te houden.

GVT?

• #126.900
- zeiknat geworden door de regen let op : door de regen!

- pot pindakaas laten vallen ( gelukkig na het smeren )

Hupsakee 🥳

Terug
Naar boven