- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk wel uit. Ik zag gister een foto voorbij komen, en ik wil geen ruzie met jou!
Naast de Kaassaus
Zwaargewicht fattyweightKijk wel uit. Ik zag gister een foto voorbij komen, en ik wil geen ruzie met jou!
Hallo ik ben Kameel,
Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".
Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.
Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
Die vent heeft een halfuur extensions lopen doen, toen vroeg ik hoeveel hij nog moest en toen moest hij nog meer sets doen en leg curls (combi-apparaat) heel mn workout verneukt. Ben echt moker pissedIemand die precies alle oefeningen moest doen die ik moest doen. Maar dan 20 sets per oefening doetDie vent heeft een halfuur extensions lopen doen, toen vroeg ik hoeveel hij nog moest en toen moest hij nog meer sets doen en leg curls (combi-apparaat) heel mn workout verneukt. Ben echt moker pissed
Als je lengte 1,60m en gewicht 93kg was, was het geloofwaardig geweest
Als je lengte 1,60m en gewicht 93kg was, was het geloofwaardig geweest
Reported.Hallo ik ben Kameel,
Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".
Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.
Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
Toch op zijn minst enkele goede steken gegeven?Vandaag voor de eerste maal een gesprek mee moeten leiden om iemand te ontslaan.
Nee.
Vandaag voor de eerste maal een gesprek mee moeten leiden om iemand te ontslaan.
Snap ik. Is ook echt vermoeiend je aandacht erbij te houden.Online tentamens en colleges suckt gewoon , motivatie is naar de bodem gezakt . Enige voordeel is het kunnen gymmen wanneer je wilt en inderdaad de goede nachtrust.
GVT?Iemand die precies alle oefeningen moest doen die ik moest doen. Maar dan 20 sets per oefening doetDie vent heeft een halfuur extensions lopen doen, toen vroeg ik hoeveel hij nog moest en toen moest hij nog meer sets doen en leg curls (combi-apparaat) heel mn workout verneukt. Ben echt moker pissed
Dat zou mijn dag goedmaken en had ik koffie gezet

Nooit de kans gekregen.