Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.901
- zeiknat geworden door de regen let op : door de regen!

- pot pindakaas laten vallen ( gelukkig na het smeren )

Hupsakee 🥳
130929_15449_sbsprobleemwijkkees.jpg

• #126.903
Hallo ik ben Kameel,

Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".

Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.

Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
Man man man dat je speciaal een account aanmaakt voor deze post. Wat voor b*ch ben je dan :roflol:

Dat was sowieso @DeeJay1

• #126.904
  • #126.905
  • #126.906
Gaat schoenen kopen.

Winkel is weg

:fuu:

• #126.907
ik heb gisteravond een huis overgeslagen omdat ik zag dat een man lag te slapen op de bank. Ben nog wel een keer terug gelopen om te kijken of die pauper niet alsof deed om onder de collecte uit te komen, maar leek legit.

Ik verberg me altijd snel als er kinderen langskomen met een collectebus.

• #126.909
Als je een gym hebt met een groot powerrack en knappe barbells in een zaal waar je niet mag komen omdat er constant cardio lessen worden gegeven die geen f**k kunnen met barbells

• #126.912
ik heb gisteravond een huis overgeslagen omdat ik zag dat een man lag te slapen op de bank. Ben nog wel een keer terug gelopen om te kijken of die pauper niet alsof deed om onder de collecte uit te komen, maar leek legit.

ik denk dat als je in zomer gaat collecteren met je 2 bonuspunten goed in zicht het collectebusje binnen no time niet meer te tillen is

Laatst bewerkt:
  • #126.913
  • #126.916
meetings op werk waarbij je echt het gevoel hebt dat je overlegt hebt om te overleggen, zonder meerwaarde

Terug
Naar boven