Ik vind het helemaal prima. Schrik me soms helemaal de t*ring wanneer er een vrouw met een goede ass zicht omdraait en het lijkt alsof ze uit een horror movie komt. Fucking hekel aan.Gym heeft mondkapjes verplicht voor de verplaatsing
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het helemaal prima. Schrik me soms helemaal de t*ring wanneer er een vrouw met een goede ass zicht omdraait en het lijkt alsof ze uit een horror movie komt. Fucking hekel aan.Gym heeft mondkapjes verplicht voor de verplaatsing
ik vind het ook prima. want ik weet dat waarschijnlijk de gym compleet leeg zal zijn omdat die boeren hier geen mondkapje op willen.Ik vind het helemaal prima. Schrik me soms helemaal de t*ring wanneer er een vrouw met een goede ass zicht omdraait en het lijkt alsof ze uit een horror movie komt. Fucking hekel aan.
Ik had het niet over een stelletje, kom eerst maar op proef.Ik zoek de stelletjes graag zelf uit. Maar bedankt voor het meedenken
Dus die denken waarschijnlijk dat je alleen met cardio sneller gaat ademen
Ik neem wel zuurstof flessen en masker mee bij de volgende been training.Dus die denken waarschijnlijk dat je alleen met cardio sneller gaat ademen
Heb xxl niet zo'n masker 😜Ik neem wel zuurstof flessen en masker mee bij de volgende been training.
In jouw geval zouden ze bivakmutsen moeten verplichten. 😂😂😂
Ik wil niet bij de hand doen, maar de kleedkamers moeten officieel wel dicht..Kleedkamer gewoon open, niet reserveren, geen mondkapje. Niets veranderd.
Niet eens tijdens?

Dat kreeg ik laatst ook te horen en volwassen moesten hun hoofd zoveel mogelijk boven water houden.

Klopt. Ik heb het aangegeven bij de eigenaar. Punt is dat om naar het toilet te kunnen je door de kleedkamer moet. Kleedkamer wordt overigens niet echt intensief gebruikt, net als in de meeste hardcore gyms. Sommige mensen hangen hun jas op, that's it.Ik wil niet bij de hand doen, maar de kleedkamers moeten officieel wel dicht..
Verantwoordelijkheid van de gym zelf natuurlijk, maar de boete zal best flink zijn? is dat nog steeds 4k?
Moet kunnen wat mij betreft.Klopt. Ik heb het aangegeven bij de eigenaar. Punt is dat om naar het toilet te kunnen je door de kleedkamer moet. Kleedkamer wordt overigens niet echt intensief gebruikt, net als in de meeste hardcore gyms. Sommige mensen hangen hun jas op, that's it.

Wat?vind ik echt niet leuk, koken niet en wijn doet het niet voor mij, ik ben al kapot gedrugst en gedrankt, ...
kent iemand de film flatliners nog, een bijna dood ervaring, waar kan dat nog ?
In maart is de handhaving 1x langs geweest. Vervolgens nog 1x om goedkeuring te geven voor de buitengym, maar afgelopen halfjaar verder 0x iets van handhaving langsgeweest. Verder geef ik je gelijk, ik zou het risico niet nemen, maar mogelijkheid om te toiletteren zou ik wel open houdne.Moet kunnen wat mij betreft.
Maar als er een BOA, die de avond ervoor slechte sex gehad heeft, er iets minder soepel mee omgaat is het toch sneu geld.![]()