MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.382
Geen mondkapjesplicht hier, hoef niet te reserveren en alleen de kleedkamers zijn dicht. Ik kan er wel mee leven.

• #127.383
Ik vind het helemaal prima. Schrik me soms helemaal de t*ring wanneer er een vrouw met een goede ass zicht omdraait en het lijkt alsof ze uit een horror movie komt. Fucking hekel aan.
ik vind het ook prima. want ik weet dat waarschijnlijk de gym compleet leeg zal zijn omdat die boeren hier geen mondkapje op willen.

• #127.388
  • #127.390
Kleedkamer gewoon open, niet reserveren, geen mondkapje. Niets veranderd.

• #127.391
Hier niet verplicht tijdens het trainen of cardio. Alleen wandelen

• #127.392
Kleedkamer gewoon open, niet reserveren, geen mondkapje. Niets veranderd.
Ik wil niet bij de hand doen, maar de kleedkamers moeten officieel wel dicht..
Verantwoordelijkheid van de gym zelf natuurlijk, maar de boete zal best flink zijn? is dat nog steeds 4k?

• #127.393
Zwembad is hier 2 dagen dicht om alle veranderingen goed te kunnen doorvoeren. Straks nog maar max 30 personen in wedstrijdbad. 12 in groepsles. Van te voren reserveren en niet meer douchen.
En mondkapje op voor en na het zwemmen.

• #127.396
Ik wil niet bij de hand doen, maar de kleedkamers moeten officieel wel dicht..
Verantwoordelijkheid van de gym zelf natuurlijk, maar de boete zal best flink zijn? is dat nog steeds 4k?
Klopt. Ik heb het aangegeven bij de eigenaar. Punt is dat om naar het toilet te kunnen je door de kleedkamer moet. Kleedkamer wordt overigens niet echt intensief gebruikt, net als in de meeste hardcore gyms. Sommige mensen hangen hun jas op, that's it.

• #127.397
Klopt. Ik heb het aangegeven bij de eigenaar. Punt is dat om naar het toilet te kunnen je door de kleedkamer moet. Kleedkamer wordt overigens niet echt intensief gebruikt, net als in de meeste hardcore gyms. Sommige mensen hangen hun jas op, that's it.
Moet kunnen wat mij betreft.
Maar als er een BOA, die de avond ervoor slechte sex gehad heeft, er iets minder soepel mee omgaat is het toch sneu geld. :D

• #127.399
Moet kunnen wat mij betreft.
Maar als er een BOA, die de avond ervoor slechte sex gehad heeft, er iets minder soepel mee omgaat is het toch sneu geld. :D
In maart is de handhaving 1x langs geweest. Vervolgens nog 1x om goedkeuring te geven voor de buitengym, maar afgelopen halfjaar verder 0x iets van handhaving langsgeweest. Verder geef ik je gelijk, ik zou het risico niet nemen, maar mogelijkheid om te toiletteren zou ik wel open houdne.

• #127.400
Wat een bullshit, opeens zit de gym vol gereserveerd tot zaterdag vanwege die 30 personen regel. Als ze is zien hoe groot die ruimtes zijn

• Sad
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven