MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.364
  • #127.365
  • #127.367
pfffff, we kennen elkaar al 10 jaar ofzo... misschien dat het tijd wordt voor iets nieuws, echter ze doet het nog wel goed, koken huishouden enzo... maar soms ...
Horen jullie bij die koppels die naar een restaurant gaan om het gezellig te maken en vervolgens heel de avond niets tegen elkaar zeggen. Behalve ''is het lekker'' en ''wat ga jij nemen''?

• #127.369
Horen jullie bij die koppels die naar een restaurant gaan om het gezellig te maken en vervolgens heel de avond niets tegen elkaar zeggen. Behalve ''is het lekker'' en ''wat ga jij nemen''?
Ja, bijna .... we hadden sowieso al niet veel gemeen, behalve een goed uiterlijk en goede sex

• #127.371
Ow ... ik heb al wat te doen.
Ik doe alle lampen aan en de verwarming hoog, en dan Giro Italie kijken op eurosport, in korte broek, dan lijkt het net voorjaar.
Doeg !

• #127.372
Ow ... ik heb al wat te doen.
Ik doe alle lampen aan en de verwarming hoog, en dan Giro Italie kijken op eurosport, in korte broek, dan lijkt het net voorjaar.
Doeg !
Al is wielrennen een respectabele sport op topniveau, ik begrijp niet hoe je een hele koers naar fietsende mensen kan kijken.
(veldrijden snap ik nog wel ergens).

• #127.378
Mijne niet :)

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven