AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.801
Ik probeer de oude trainingsstation van mn ouders, ik doe biceps cable curl met dat ding, handvat breekt en recht tegen mijn muil...

Hoe noemen die handles voor single arm pulldowns en iets dergelijks te doen? Ik vind ze niet terug op bol.com... Zo kan ik via single arm training het toch nog moeilijk maken.

Heb ze, waarom staan die onder "weerstandbanden". Zijn die voor elastiektraining of voor echte krachttraining...

• #127.802
Ik probeer de oude trainingsstation van mn ouders, ik doe biceps cable curl met dat ding, handvat breekt en recht tegen mijn muil...

Hoe noemen die handles voor single arm pulldowns en iets dergelijks te doen? Ik vind ze niet terug op bol.com... Zo kan ik via single arm training het toch nog moeilijk maken.
Dit?

• #127.803
Dit?

Yep, maar zo geavanceerd moet het niet zijn. Ik denk dat een plastieken wel volstaat.

Onderstaande besteld, kan ik morgen trainen.

Laatst bewerkt:
  • #127.805
  • #127.807
Yep, maar zo geavanceerd moet het niet zijn. Ik denk dat een plastieken wel volstaat.

Onderstaande besteld, kan ik morgen trainen.

Morgrn? En bol.com? Jij bent optimistisch.

Wedden dat je vanavond bericht krijgt dat het verwerkt is, en met een beetje pech heb je het na het weekend pas. Zo'n irritante site, aangezien je bestelling vaak via derden gaat

• #127.808
Morgrn? En bol.com? Jij bent optimistisch.

Wedden dat je vanavond bericht krijgt dat het verwerkt is, en met een beetje pech heb je het na het weekend pas. Zo'n irritante site, aangezien je bestelling vaak via derden gaat

ik ben premium klant, sinds ik dat heb altijd al correct behandeld geweest door bol.com.

• #127.810
Voor een nieuwe badkamer wezen kijken. Godnondeju wa kost da veel 😫

Nog een forum beunhaas actief Die wat kan?

• #127.815
Ben even naar me kamer gevlucht. Een man wilt zijn rust, vrouwen hier thuis zitten weer als kippen te tokken naar elkaar

• #127.819
Heb een soort warme spiergel voor na inspanning. Bevat volgens mij o.a. tijgerbalsem. Dus ik na mijn beentraining (hams voelde ik goed) na het douchen even wat aangebracht op mijn bovenbenen. Voel ik niets branden in mijn benen, maar heb ik blijkbaar ook mijn ballen (gladgeschoren uiteraard) geraakt.
:fire:

:fire:

Terug
Naar boven